Kitap anahtarlıklar


Yaz başından beri doğru dürüst hiç iş yaptığım yok. Akılda tonla yapılacak, hatta bir kısmının malzemesi de alındı ama kolumu kaldırsam terliyorum. Evin günlük rutini ve ara ara yaptığım yürüyüşler dışında iş yapmıyorum açıkcası...


Haliyle bu anahtarlıklarda yeni değil. Hatta kitaplarını yapalı epey oldu. Buradalar....

Bir tanede kendime kolye yapmıştım hatta...

Bunlar bekliyordu öyle. Devrim'in kuzeni görüp beğendi elimde anahtarlık aparatı vardı ona hemen bir tane yapmıştık. Aparatlardan  bolca alıp gerisini de boncuklarla falan süsleyip tamamladım. Gerektiği zaman ya da eve gelip de beğenenlere hediye edilsinler diye...Hoş bu ara benim palet bardak altlıkları daha bir revaçta ya....


Bugün buralara takıldım bir dolu iş bekliyor beni bu arada. Oğluşun geçen hafta olan doğum gününü bugün yapacağız. Çocuklara güzellik olsun diye piknik şeklinde yapmaya karar verdim. Fırınlık tonla iş beni bekliyor. Ne yalan söyleyeyim bu sıcakta nasıl bitecek onlar ben de bilmiyorum.....

Yorumlar