Minyatür kitap kolyem....


Bir ara çocuklara içi minyatürlü ev yapmaya çalışırken pek sevmiştim bu işi. Ama biraz da zor minik minik...Arada pinterestte bakınıyorum ahal minyatürlere, işe yarayabilecek eşyaları biriktiriyorum hatta:)))

Minyatür kitapları da pinterestte gördüm...Burada dünyü kadar örneği var. Yapmalıyım derken dün akşam üstü oturdum bir tane yapıverdim...


İlk önce sayfalarını hazıradım kitabımın. 4 cm'e 2.5 cm ebatlarında kağıtlar kestim. Yani katlayınca 2 cm kaldı kitabımın sayfası. Onları 5 kısımda diktim. Sonra aşağıdaki gibi deri bir parçaya karton yapıştırdım. Kibabımın kapağı oldu bunlar. Nette farklı bir kıçkaçla tutturuluyordu ama benim elimde mandal vardı:)) Edinmeli bir ara onlardan..





Yapıştırıcı iyice kuruduktan sonra sayfaları ve kabı birbirine ekledim. Kitabın kabında dilek de açtım bu arada kolye halkasını geçirdim. Kiabın 2 sayfasına Ada ve Deniz'in bulabildiğim en minik fotolarından yapıştırdım. Fotoğraflar çok iyi olmadı ama daha sonra daha güzellerini ayarlayıp ekleyebilirim...


Ve sonuç...Güzel oldu kolyem.....

Yorumlar