Yine yeniden odun dilimleri

 
Geçenlerde Urla'ya gittiğimizde oradaki ağaçları kesmişti Devrim. Elektrikli testere var uygun ağaçlardan bana dilim kesilik her açıldığında:))) Bu kez büyük değil ama ince bir iğde dalı vardı. İğde sağlam bir ağaç ve sonuçlar güzel oluyor genelde. 6 tane dilim kesiverdi Devrim bana...


Dilimler 15 gündür ne olacaklarını bilmeden bekliyorlardı. Geçen gün gözüme battılar. Koydum önüme. Permanent kalemlerle üzerlerine şekiller çizdim.. Fotoğrafta benim odun dilimi ve dallar ile yaptığım askılık da var. Bir tanesini takı askılığı olarak kullanıyorum bunun...




Anahtarlık gibi birşey olabilir diye matkapla delik açtım. Kurdele geçirip boncukla süsledim. Anahtarlık mı olur yılbaşı ağacı süsü mü olur bilmiyorum. Ama renkli renkli pek sevdim bunları....




Yorumlar