Tarla günlüğümüz


Bu hafta sonu ilk kez Devrim'le birlikte tarlada geceledik. İlk olduğu için çocukları Urla'da bıraktık. Cuma akşamından gittik tarlaya. Bu arada ben sineklik görevi görsen diye cama tül çakmak isterken yakındaki bir arı sürüsünün saldırısına uğradım. Burnumdan, yanağımdan ve kafamdan soktular. Saçlarımdan 3 tane arı çıktı...O gün ciddi biçimde ağrı ve acı çektim, ertesi sabahsa asıl süprizle karşılaştım. Sol gözüm ve yanağım balon gibiydi....Bugün bile hala azda olsa şişlik var....

Gecelememizin nedeni ağaçların dibindeki yabani otları temizlemekti. Yaklaşık 200 ağaç var ve sıcakta bu iş yapılmıyr. Biraz o akşam çalıştık. Ertesi gün 5.30'da kalktık tempolu bir çalışmayla tüm ağaçların dibini çapaladık:)))))

Yukarıdaki görüntü gün doğumu....


 Gecede yıldız fotoğrafları çekmeyi denedim. İlk çekimlerimde resmen çuvallamışım. Ama dersimi biraz daha çalışıp gece ilk kaldığımızda yenidne denemeler yapacağım...



Yorumlar