Tarla evimizde son durum...


 Burası mutfak kısmı. Oda bitince bu hafta Devrim buraya başladı. Fotoğraftada görünüyor ya pencere yoktu. Karanlık olur dedi. Evde bulunan camlı bir tek kanata kasa yaptı, bu haftada monte etti yerine. Şimdi duvar tamiratları, sıva, fayans işleri var..




Odamızı tamamladık. Geçen hafta yaptığımız derz bir güzel kurumuş. Ben epey bir zaman harmacak zorunda kaldım malesef. Neyse bitti. Camlar-kapı demirdi, onları da boyadım. Duvarları kireç yaptık şimdilik. Hem sağlıklı hem de arkadan dere geçiyormuş taşma riskine karşı bu kışı bir görelim dedik...

Tarlada epey bir ganimette buldum bu arada:))) Daha işin başında göz dikmiştim bunlara ama acil işlerden el atamamıştım. 2 haftadır dinlenirken bunları da boyamaya başladım. Simsiyah raf beyaz şimdi. Sandalyelere (3 taneler) de el atım. Bakalım nasıl olacaklar:)))

Hafta sonu 2 gün tarladaydık yine. Epey bir iş kotardık. Cumartesi abim de geldi. Birlikte ağaç diplerindeki otları temizliyoruz. Hep aynı şeyi yazıyorum ama eski sahibi 200 ağaç dikmiş. Arada kuruyanlar olsa da epey ağaç var. Belli saatlerde de çalışılmıyor. Devrim'i de evi tamire verdik ki orada kalabilmemiz için işleri bitirmeye çalışıyor. Niyetimiz önümüzdeki hafta sonu kalıp bir denemek. Sabah erken tarlada çalışmak daha rahat olacaktır çünkü. Pazar günü Devrim'e posta koydum yalnız "denize gidelim artık" diye. Neyse 5'te paydos verdi de iki saat deniz keyfi yapabildik.....

Yorumlar