Odun dilimine dekupaj-2-


Annem ve babam......

 Devrim'in ailesi. En küçükleri Işın yok fotoğrafta...



Geçenlerde diskim çökmüştü ya o zaman yaptıklarımla ilgili yaptığım çekimlerde beni terk etmişti. Ne yaptım, neyi paylaştım unuttuğumdan tembellik ediyordum. Bir kaçını çektim. Yapılalı ne vakit oldu paylaşayım artık:)))

Odun dilimine dekupajın ilkini burada paylaşmıştım. Aslında yukarıdakiler de hemen onun arkasından yapıldılar. Aşağı yukarı aynı hatalar var yani. Devrim baba bana yeni dilimler yapmadığından bu konuda üretimim yok. Aslında yapıp hediye edesim var bunlardan...

Fotoğrafların çıktısını odun dilimlerine fotoğraf olan yüzeyle buluşacak şekilde yapıştırıyorum. Bunun bir adı vardır eminim:))) Kuruduktan sonra da suyla az az ıslatarak elimle soyuyorum üstteki kağıt tabakasını. Arka arkaya iki tane yapınca parmağımdan ateşler çıktı resmen...

Geçenlerde kızkardeşim gelmişti. Kendisi daha önce ahşap boyama kursuna gitmişti. Orada onlara bu şekilde yapılan transferlerde insan yüzünün tercih edilmediği, iyi sonuç elde edilemeyeceği söylenmiş. Benimkileri beğendi..Ne de olsa kurs görmüş insan sevindirik oldum:)))

Yorumlar