Odun dilimine resim dekupaj...






Odun dilimlerime bu kez de fotoğrafı yapıştırmak istedim. Ahşap boyamada uygulanıyor ya fotoğraf transfer tekniği. Fotoğrafın ön yüzüne yapıştırıcı uygulanarak yapıştırılıyor. İyice yapıştıktan sonra da beyaz kısım parmakla soyuluyor. O tekniği uygulamaya çalıştım işte. Devrim'e bir fotoğrafımızın çıkışı aldırmıştım. Onunla denedim.

Fotoğraftaki yanıklar odun diliminden kaynaklanıyor. Ama ben beyazlıkları tam çıkartamadım. Zorlayınca resim de zedelenmeye başladı. Üzerine daha çalışılması gerek yani. Ama sonucu yine de çok sevdim. Daha yaparım bunlardan.......






Bu da nostalji köşemdeki son durum. Epey bir birikim oldu. Daha gelecekler de var tabiki.....

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık şeker. Keyifle izle nostalji köşeni. Hımmm bu arada analog fotoğraf makinası da gördüm sankiiiii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Dilek. Devrim'in eski makinesi. Köşeme pek yakıştı. Çalışıyor bu arada....

      Sil
  2. tekrarla düzgün oluncaya kadar:)) bayıldım. bu fotoyu özellikle görmek isterim
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))) Çalışmam lazım üzerinde. Bir de araştırmadan aklımda kalanlarla yapmıştım. Hatalarım olmuş...

      Sil
  3. bak bunu bende çok sevdim.sevgili zeynepte yapıyordu ya benzer çalışmalar dibim düşüyordu.benim elimdeki odun parçalarının üzerini zımparalasamda hala çok pütürlü o yüzden cesaret edememiştim.ama şimdi görüyorumki bu doku ağacın dokusuyla uyum sağlamış.ellerine sağlık canım.transferde köşede çok güzel.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de canavarla zımparalıyoruz ama çok düzgün olmuyor. Aletlerin tam olması lazım bazı çalışmalar için aslında. Ama satış değil kendime diye çok dert etmiyorum ben. Devrim bile sevdi bunları (babam da sever " dedi hatta Urla içinde yapacağım....

      Sil
  4. Bence de böyle bir materyale çalışılabilecek en güzel resmi seçmişsin, süper :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder