Maviş takı kutusu









Ahşap boyama takı kutumun ikincisi de bu işte. Devrim'in kuzenine yaptım bunu da. İzmir'e gelip Kemeraltı gezerken almıştık kutuyu. Geçen hafta sonu Işın'ın düğününe gelince de boyanmışını teslim ettim....

Elimde koyu mavi boya vardı. Beyazla karıştırıp yukarıdaki tonu elde ettim. Kutunun iç bölümlerinde görülüyor zaten koyu mavi. O kutucukları da 3 ton boyadım... Üstüne çok sevdiğim kuşlu peçetemle kapladım. Kutunun etrafını da kestiğim çiçeklerden yapıştırdım. Üst kısma ayrıca su taşı geçtim. Hem kenar kusurları gidiyor hem daha bir şıklaşıyor sanki...Açma kolay olsun diye de kapağın iç tarafına su taşı yapıştırdım....

Yorumlar

  1. Aynı kutudan bende 3-4 tane yapmıştım. Birisi elimde kaldı.:=) Çok kullanışlı bir takı kutusu.
    Ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de farklısı kullanıyorum, derli toplu oluyor minik minik takılar....

      Sil
  2. Renklerine bayıldım peçetenin desenide çok güzelmiş,su taşı bütünlüğe çok yakışmış.Ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:))) Sizin gibi ustaların beğenisini almak ayrı bir keyif....

      Sil
  3. enfes olmuş valla.çok beğendim.rengi süslemesi ayrı bir güzel.ellerine sağlık.kapak detayı çok iyi not aldım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder