Kış Bahçesi


Hiç aklımda olmayan bir kitaptı Kış Bahçesi. Okuma Şenliği'nde kış'lı bir şeyler okumamız gerekince baktım ben de hiç bu anlamda bir kitap yok. Artık aboneleri olduğum Kitap Okumak İster misin?e başvurdum bende. Sitelerinde bu kitabı görmüştüm çünkü. Kitabım geldi ve okudum.

Benim çerezlik tabir ettiğim kitaplardan aslında. Bir anne ve iki kızının hikayesi. O yüzden rahat okunacağına emindim ki öyle de oldu. Ama Vera'nın anıları, Stalin dönemi yaşananlar tam bir promosyon oldu açıkçası. Şimdi bu dönemi anlatan kitapları okumalı. Hani tarih bilgilerinden ucundan kıyısından bazı şeyleri biliyoruz da direk insan hikayelerini okumak başka....

Bununla birlikte Midak Sokağı da geldi. Ona başladım şimdi.

Yorumlar

  1. ahh benim çok sevdiğim kitaplardan biri.seçim günü hasta yatağımda bir solukta okuyup bitirmeden kalkamadığım bir kitaptı.çerezlik gibi görünsede o dönemde yaşananlar ve savaşın hain yüzününü özetleyen bir kitap...

    YanıtlaSil
  2. Haklısın doyurucu bir kitapmış ki ben ön yargılı başlamıştım bu kitaba. Sadece adında kış var diye ve okuma şenliği için. Ama şimdi Stalin dönemi merak ettiklerim arasına girdi.

    YanıtlaSil
  3. Canım, bu seriyi çok beğeniyorlar. Bende okumak istiyorum. İnşallah bir gün sıra bu seriye de gelecektir =))

    YanıtlaSil
  4. Direk insan hikayelerini okumak benim için de başkadır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder