Altınköy, umarım son olmaz....

 Ada herkesten önce suya atladı yine. Makineyi kaldırmadan çekiverdim bir kaç kare....Su-kum ve hepimiz denizde olduğumuzdan makine genelde arabada kalıyor. Sürekli yanımda taşıyamıyorum. Bu yüzden denize gittiğimde fazla fotoğraf çekemiyorum....



 Sabah ilk gittiğimizde koy kimsesizdi resmen. 3-4 araba vardı sadece. Sonradan iki ayrı trekking grubu geldi epey kalabalıklaştı ortalık....




Bu kayalar o kadar keskin ki...Çarpan sular resmen törpülemiş üzerinde yürümek mesele....

Dün bir kez daha denizdeydik. Altınköy'le açmıştık bu yıl sezonu bu da son olacak gibi. Haberlere göre soğuklar geliyormuş. Buranın suyu da soğuktur. 15 gün öncesine göre bile soğumuş deniz. Bakalım bayramda girebilsek umudumuz var ama.....Su ne kadar soğuk olursa olsun ben Altınköy'e epey bağlanmaya başladım. Gittimmi ayrılasım gelmiyor. Dip pırıl pırıl, dil balığı, zargana sürüleri eşlik diyor size zaman zaman....Deniz, dün deniz yıldızı da gördü pek bir mutlu oldu...

Yorumlar

  1. mekan güzel siz güzelsiniz..
    deniz mevsimi sona geldi sanırım hava durumlarında "kar" dan bile bahsedilmeye başlandı ben şoktayım :)

    YanıtlaSil
  2. ya evett ya ne güzelsiniz ve ne güzel yer!baktıkça yitip giden yaza yas tutacağım geliyor:(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder