Tam bahar havası.....

 Üstteki fotoyu camdan çektim, alttaki geçen yıldan...


Hava bu hafta ne kadar güzel. Tam anlamıyla baharı yaşıyoruz....Bugün de hiç bir planımız yoktu. Çocuklarla çıktık hem pazar hem gezme yapıp döndük. Pazarımız yedigöllere yakın. Önce göllerin etrafında dolandık, yürüdük. Sonra çocuklara dondurma ısmarladım:))))
Yedi göllerde güya yenileme çalışmaları yaptılar bu arada. Göletleri temizleyip mavi kalın naylonlar serdiler. Yağmurlarla içi biraz su dolmuş. Tabiki çer çöp de es geçmemiş. Çocuk parkı falan da kaldırılmıştı. Bozmaları dışında bir yenilik göremedik ya....Gerçekten çok kötü görünüyordu. Makinemizi yanımıza almamıştık çekemedim...
Ardından pazarımızı yapıp parka gittik. Biraz da orda enerjilerini attılar. Sonra her sıpanın yaptığı gibi eve dönüşte annelerine eziyet edecek bir konu buldular:)))

Bu 15 tatil epey güzel geçiyor yani....

Yorumlar

  1. Yarıyıl tatilinde bahar havası ve dondurma yemek hey Allahım bu ne tezat,buraları soğuk yarın benim çocuklar da kayağa gidecekler....heveslendim şimdi size...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ciddi bir tezat. Biz de oraları haberlerden görüyoruz, bir de kendimize bakıyoruz....Benim oğlanlarda size hevesleniyorlar ama. Bozdağ dönüşü kışın karla yaşayabilcekleri yerler hayal edip duruyorlardı...

      Sil
  2. :)) eziyetin ve çeşnisinin sınırı yokkk!şuan kızım içerde keman çalışıyor başım bir tuttu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))Haklısın ama ben evdeki eziyeti tolore edebiliyorum da olmadı hötlüyorum:))))Dışarıda zor geliyor. Kesinlikle çocuklara dışarıda kızılmasına karşıyım, miyavlayama ya da olmadık şeyler istemeye başadılar mı......

      Sil
  3. ne guzel bır yerde yasıyosunuz canım yaaa...sıpaları yerım ben yıne ne yaptılar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))çocukça eziyetler, olmadık istekler, dışarıya doyamamak.....Onlara göre tepede güneş kaldığı sürece dışarı çıkılabilir....3 saat kadar dolandık resmen dün...Bir de Ada'nın yaşının verdiği birşey "ben haklıyım, ben bilirim" havaları. Ben havamda değilsem azıcık zorluyor. Ama geçici tabiki....

      Sil

Yorum Gönder