Sevgi şemsiyesi......




Gördüğümde çarpıldığım pano desenlerinden biridir bu. Yapmalıyım dedim  ve işledim. Hatta bu zamana kadar hep annemden kalan eski domino ipliklerle işleme yapıyordum ki tek kat ne rahatmış. Bunda ilk kez yeni nesillerden aldım. Ayır ipi, uzunluğunu ayarla yok o öbür tarafda karışır. Sevmedim.......

Neyse panom çok hoş oldu ama. Geçenlerde İkeaya gittik uygun bir çerçeve baktım. Ya çerçeveyi beyenmedim ya parasını:))) İnce çıtalar buldum bakalım kendim birşeyler yapabilecek miyim....


Yorumlar

  1. Eminim ki senin yaptığın ikea'dakileri hiiçç aratmaz, panoyu çok beğendim bu arada eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok o kadar olmaz da idare edecek gibi. Teşekkür ederim:))

      Sil
  2. bende bakınca vuruldum.nasıl güzel olmuş.ellerine sağlık saadet hanımcım.

    YanıtlaSil
  3. Becerirsin sen tabiii... pek te romantik, yoksa 14 şubat hediyesi mi olacaaak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kime hediye edecem. Benim adam kabul etmiyor 14 şubatları, özel günleri. Ama kendime güzell bir hediye olur tabiki:))))

      Sil
  4. Çok romantik bir çalışma ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş,tam daun... sevgililer gününe uygben de bu ara takıldım çarpı işine,işlemesi çok keyifli... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. uğrayamadım birkaçgündür:) gelmişken güzellikleri dolaştım oyuncak fırtınası esen bir oda gördüm:) Kitap için söylediklerin de haklısın.
    ama bu çalışmaya bayıldım süpermiş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder