Çikolata kaplamalı kurabiyeler




Geçenlerde çocuklarla hamurişi yapmıştık onların ürünü bunlar da. Hoş hamurişini yaptığım akşam elektrikler kesildi, fırında yarı kıvamda pişenler sabaha yeniden piştiler ya neyse......

Kurabiyemizin malzemeleri;
1 yumurta, 1 su bardağı pudra şekeri, 1 paket margarin, vanilya, 1 çay bardağı nişasta, aldığı kadar un.......
Hamuru hazırladıktan sonra çocuklarla birlikte şekil verdik. Pek sevyorlar bu işi. Hoş hamurun yarısı yapılıyorsa yarısı ağza götürüyor sürekli....

Hamurun yarısına kakao koymuştum ben. Süsleme aşamasında da beyaz ve bitter çikolatayı benmari usulü erittim. Kurabiyelerin üzerlerine sürmeye çalıştım. Dümdüz olmadılar, bu kısmında resmen çuvalladım.....Sonra da renkli şeker ve yine çikolatalarla süsledim.

Daha önce yapmadığım birşey olduğundan çocuklar şekilsizliğini falan görmeden pek bir güzel yediler. Hatta yemek konusunda Deniz'i görmenizi isterdim. Eve girer koklar havayı resmen. Sevdiği bir kokuysa ağzı kulaklarında mutfağa dalar hemen. Hele de yukarıdaki gibi görsel birşeyler varsa o kocaman gözleri daha bir açılır ki. İnsan yaptığından iki kat keyif alır.....

Yorumlar

  1. çocuklarla yapılan şeyler daha lezzetli oluyor,afiyetler olsun...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ama neeeefis görünüyor ister akşamdan kalıp sabah pişsin şu görüntüyle hiç önemi yok yani ben de dalardım mutfağa =)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık çocuklar nasıl sevinmiştir..harika gözüküyorlar

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize saglik,cocuklara daafiyet olsun :) Sevdikleri birsey oldugunda gozleri baska birsey gormez cocuklarin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ahhh ahhh yılbası bıtene kadar bloglara bakmasammı ne :)9gece gece bakıyorum bı de boyle nefıs seylerı gordukce acıkıyorum:)))

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık Saadet çok eğlenceli görünüyorlar. afiyetle.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel görünüyor bence benim için en önemli şey tadı eh çocuklar da beğeniyorsa sorun yok. Deniz'i ve Ada'yı kocaman öp benim için:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder