odunlar ve bu kez askı.....




Sevgili yalıtım malzemem OSB bu kez askı olarak geri döndü bana. Daha önce yaz kokulusunu yapmıştım kendime... Hala elimde 2 askılık malzeme olunca bir tane de anneme yapayım dedim.

Beyaza boyadığım malzemeyi yukarıdaki peteçe ile kapladım. Zaten dokulu bir malzeme olduğu için peçetede yaptığım kusurları da sakladı kendisi. Elimdeki askı düz olmadığından bu kez öne taktım. Minik bir çivi ile sabitledim. Arkasına da askılıklarını taktım. Anneme teslim edildi....




Askının duruşu hoşuma gidince aynısından bir tane de kendime yaptım. Hemen kapının girişine (evin içi değil, benim arada geniş bir merdiven boşluğum var kapalı) şemsiye ya da çok ıslak giyisi gibi şeyleri asmak için.....Bu kez askısı arkadan sabitlendi ama. Alt katta karıştırırken eski bir askı buldum düzdü arkaya rahatça sabitleyebildim...

Yorumlar

  1. Yine güzel bi odun değerlendirmesi olmuş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. yıne odun..yıne harıka bır calısmaa..pes dıyorum vallahı...:))

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize Sağlık.
    Bu demode askılkları bu şekilde yapanları görüyorum çok hoş bende deneneceklere aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül kokuları daha pek çok forma sokulabilir bu askılar aslında, çocuk odasına mesela...kolay gelsin şimdiden sana da..

      Sil
  4. Odun deyip geçmemek lazım:)))
    hele de senin eline değmişse. ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle odunlarla yapılabilecek öyle çok şey varki aslında. Elimdeki imkanlara göre ben az bile yapıyorum..

      Sil
  5. Ellerine sağlık güzelim, süper geri dönüşümler bunlar... Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  6. çok şık!bence bu odunlarla sizden daha çok güzel tasarımlar çıkacak...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder