Odun haftası yapıyorum...Kütük mumluk

 ayıcıklar binik bir tokadan alındı....

 Kütükler önce yukarıdaki gibi yuvarlar olarak delindi....

 Sonra yat verniği ile verniklendi....

 Kutaplıktaki yerini aldı...




Ne zamandır aklımdaydı bu haftayı odunlara ayırıyorum. Beni bilenler odunlarla aramın ne kadar iyi olduğunu da biliyorlardır sanırım. Arka arkaya daha önceden ya da yeni yaptığım odunsal çalışmaları paylaşayım diyorum....Bu arada her gün günün fotoğrafını da veriyordum. Ama sabah sabah içime  sinecek "yansıma" konulu bir kare gelmedi önüme o yüzden erteledim bugünkini....

Geçen kış Devrim odunları kırarken delmesi nispeten rahat olacak 2 tane kütüğü kendime ayırmıştım. bir arada yukarıda görüldüğü gibi yuvarlaklar açtırmıştım Devrim'e. Sonra bir güzel vernikledim. Biri hala boş boş duruyor, fikrim gelmedi bir türlü....

Nasıl olsun derken kısıtlı hayal gücümle yukarıdaki gibi süsledim. Gerçek çam ağaçlarını yapıştırdım. Çocukların oyun hamurundan ev yaptım. Önüne toprak yol, çiçekler. Biraz kar efekti..... Evimizin sahipleri ise tokadan bozma minik ayıcıklar:))))

Yorumlar

  1. Müthiiiş olmuuuş... Elinize sağlıık..

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. 1Gül ben odunlarla çalışmayı çok severim aslında. Çalışılacak aletleri kullanmak bazen zor oluyor...

      Sil
    2. Bencede baya zor yoksaahşap filan bende çok severim ama böyle odunlarla bişiler yapmak acayip güzel olmuş :) helede işin içinde mum varsa çok severim :)

      Sil
  3. doğadan gelen ne varsa hepsi güzel..
    çok şıkk olmuş,emeğine,fikrine sağlık.. ;)

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim ellerine sağlık canım...
    örgüde sık iğne çok zor gerçekten sanırım 1 kaç yıl sonra bitiririm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Tülin:)))Sıkiğne güzel oluyor ama üremezki cekette. Ben girişmezdim sanırım böyle bir işe. İyi cesaret:)))

      Sil
  5. odun odun olalı böyle guzel olamamıştır:)))

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş:9 ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. harika ötesi olmuş.süpersin.ellerine emeğine sağlık.böyle doğal görünümlü objeler her zaman tercih ettiğim şeylerdir.iyi günlerde kullan canım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mihrimah:))) bende severim doğalını, daha bir hoş oluyor

      Sil
  8. harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ediyorum, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir fikir ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  11. çok ama çok beğendim.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  13. ama yaaa Saadeeet,ne güzel olmuş, canım çekti işte, tam yanımda duruyor odunlar, bu kadar işin arasında şimdi ben onu mu delecem böyleee :))
    Yok ben yazın götürür marangoza matkapla açtırırım o yuvarlakları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylemlerim devam edecek Banu:)))))Ah tembellik etmesem neler var kafamda da neyse....
      O yuvarlakları kesmek için matkap ucunu KoçTaş'tan almıştım ben. İç içe geçmiş 5-6 boy yuvarlaktı. Matkaba takılıp deliniyor. Pek bir para da değildi anımsadığım kadarıyla....Devrim'in dediğine göre (ben yapmadım o delikleri) bu tarz delmek zor olmuş. Tam delik açmak daha kolay demişti....

      Sil
    2. Biliyorum o uçları, henüz almadım ama... Devrimin dediği gibi tam delik açmak için aslında onlar ama etrafını kestikten sonra oymak daha kolaylaşır :)

      Sil
    3. Bu delikleri açacak şöyle kaslı birini bulursan daha iyi olur tabiki. Ne kadar alet edavet kullasakta zor oluyor. Ben denk getirdikçe Devrim babaya başvuruyorum.

      Sil
  14. Tamamen doğal bir ürün olmuş Saadet ellerine sağlık. Çok keyifli görünüyor. Süpersin valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık öyle oldu. Napim seviyorum odunları ben:))))

      Sil
  15. süper ne güzel tasarım

    YanıtlaSil
  16. çocuk oyunu gibi oldu aslında.....

    YanıtlaSil
  17. Ellerinize hayal güçünüze sağlık süper olmuş.

    YanıtlaSil
  18. Teşekkür ederim nefooo:)))

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. oldukça naturel bi çalışma olmuş, elcağızlarına sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder