odun haftası-dilim odundan pano-

 Dilimlenmiş odunu yukarıdaki gibi deldim....

 Sonra da iple işledim. İlk delmeye başlarken niyetim çarpı işi yapmaktı. Ama o kadar yakından delmeyi başaramadım. Kimi yer çarpı işi kimi yer çizgi halinde oldu...

 Bu da çiçeklisi....


Çiçeğin hala bir yeri yurdu yok ama sevgi üzerinde kuşu ile birlikte nostalji köşesinde....

Daha önce yapraklısını paylaşmıştım ama bunlar daha eski. Aylar oldu yapalı. İlham aldığım site burası. Matkap insanın bileğini ağrıtmasa aslında keyifli bir çalışma.....


Yorumlar

  1. çok güzeller canım ellerine sağlık.iyi günlerde kullan.hep farklı ve sürprizlerle dolusun.sayfandan kopamıyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))ne hoş bir iltifat bu:))teşekkür ederim Mirimah. Biraz maymun iştahlıyım sanırım ne görsem yapasım var. Şu aralar mesela minyatürlere taktım harıl harıl araştırıyorum, denemeler yapıyorum...

      Sil
  2. bundan ben de yapmak istesem ama nasıl deleceğim ki :( çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. matkap kullanan birinden rica edebilirsin. Sen çizersin o deler....

      Sil
  3. ellerine sağlık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık vallahi bu gidişle etaminie de yaparsın sen çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ince bir uçla yapılır aslında. Gözüm yemedi benim o kadar çok delik açmayı. Büyük matkapla çalışıyorum epey bilek ağrıtıyor....

      Sil
  5. çok orjinal olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim Gönül:))

    YanıtlaSil
  7. doğru düşünmüşüm yakında kanaviçeye de başlar bu adadenizi dedim çarpı işini düşünüyormuş meğer :)çok zor bir iş yahuu!! bildiğin marangoz gibi kütükle, talaş tozlarıyla uğraşıyon bayağı sevmek gerek böyle bir işle uğraşmak için. ellerine ve de bileklerine kuvvet :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder