odun diliminde yapraklar....







 İncir ve ceviz yaprağını odun diliminin üstüne bantlayıp öyle delme işlemini yaptım...


Odun dilimleriyle çalışmayı sevdiğim malum. bir de şu matkabın kolayı olsa....Kesilmiş bekleyen bir odun dilimim vardı. 2 gündür onunla uğraşıyordum. Önce yat verniği ile vernikledim. Sonra Yaprakları bantlayarak matkapla deldim. İlk deldiğimde matkabın ucunu ince tutmuştum. Ama istediğim yün kalın geldi. O yüzden yeniden delmek durumunda kaldım ki azıcık deliklerin arası orantısız oldu bu yüzden....
İncir yaprağının delikleri kalın uçla, cevizinki ince uçla açıldı. Duvar süsü olabilir, nihale de olur belki ama ipler yanar sanırım...

Çalışmayı 2 yıl kadar önce bu sitede görüp kaydetmiştim.  Tabi zaman içinde kaybolmuştu ama arayıp buldum bugün yeniden...

Yorumlar

  1. Çok ilginç olmuş, ilk defa görüyorum, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazdığım gibi ben çok önce görmüştüm ama yapmayı ertelemiştim hep. Birr de aldığım minik hobi matkabıyla yapamadım, Devrim'in büyük matkabıyla yaptım. Biraz kol yoruyor açıkcası....

      Sil
  2. çok güzel olmuş ve de ilginç.ellerine sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Değişik bir çalışma olmuş sadetcim, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Sibel, odunları seviyorum ben....

      Sil
  4. Çok güzel olmuş, ne zaman budarlar genelde ağaçları kaçırmayayım bari bu sene:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem ki denk gelmedim ben budamalara daha. öğrenirim ama.....

      Sil
  5. çok değişik ve güzel olmuş..beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten ilginçmiş, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım nihale yapma duvar süsü olması iyi bir seçim olur. kenara bir askılık zımbala as.
    Yakma çalışması ilede yapraklara koyuluk verilebilir mi ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakma hiç denemedim ben. Ama ilginç fikirmiş. Araştırayım ben bunu

      Sil
  8. zahmetli olmuş biraz ama sonuç eminim çok hoş olucak.. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında matk kullanmak biraz zor değilse keyifli bile. Biraz üstünde çalışınca insan pratikleşir sanırım..

      Sil

Yorum Gönder