limon ağacım.....



Ne zamandır istiyordum limon ağacını. Aslında evi alır almaz dikmiştim bir tane.  Ama evin en rüzgar alan tarafına dikmiştik ki (öyle olmazmış) ne kadar uğraşsam da yaşatamamıştım.

Bilmem nedendir bahçemde mutlaka olmalıydı limon ağacı. Bunca yıldır Devrim baba ihmalcilik yaptı drdu. Şu koca ağacı da yüklenip gelemezdimki. Neyse dün esmiş (ya da çenemden bıkmış nihayet) almış yukarıdakini. Baksanıza üstünde 5 tane de limonu var. Umarım bu kez yaşatacağız....

Bu da ortancam. Ortanca takıntım da yazın başladı. Yer bile hazırladım. Bakalım bu nasıl açacak.....

Yorumlar

  1. Limon ağacı benimde tutkum yazlıkta ne kadar denediysek tutturamamıştık son diktiğim ağaç bu sene üç adet limon verdi sizi çok iyi anlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bu tutar. Çok istiyorum bahçemde bir limon ağacı...

      Sil
  2. Limon ağacı ben de çok istiyorum.
    Ortanca da rahmetli dedemin en sevdiği çiçekti, aklıma geldi.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evin kiralıktı sanırım ama müsaitse dikebilirsin aslında....Ortancaya yakın zamana kadar hiç ilgim olmamıştı. Birden sever oldu bu çiçeği. Bakalım yetiştirebilecek miyim. benim asıl ilgim kaktüsleredir. Çok severim. Öğrenciliğimde bile saksılarda çeşitlerini yetiştirirdim hep...

      Sil
  3. Bizim burada komşu sitenin bahçesinde var:)) Ve üstü limon dolu oluyor çok rüzgar alan bir yerde ve malum Istanbul'un soğuğu ve karına rağmen yaşıyor garibim. Yanlız kışın etrafına ahşapkasnak yapıp, kalın naylonlarla sarıyorlar, sizin orada kış durum nasıl bilmem ama sar sarmala çok soğuklarda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'in havası illaki İstanbul'dan ılıktır. A ma bizim ev biraz tepede ve evin konumu rüzgara açık. Limonu diktiğimiz yerse evin en rüzgar alan kısmı. Düşünmemişiz hiç. Akdeniz ikliminin ağacı sonuçta...Naylon sarma hiç düşünmemiştim teşekkürler gerekirse biz de yaparız o zaman. Az da olsa soğuklar fena vuruyor bitkileri....

      Sil

Yorum Gönder