Nefis bir kitap


Alışveriş için gittiğim markette hani sepetlere koyarlar ya kitaplar ordan seçip almıştım bunu. İlginç gibi geldi arkasını okuyunca. Doğrusu beni yanıltmadı kitap. Hatta beklentilerimi aştı diyebilirim.
Bir intikam hikayesi ama öyle böyle değil. Çok ince düşünülmüş, hazırlanmış, insanı ters köşeye yatıran bir intikam. Bu tarz romanları sevenlere şiddetle tavsiye ederim....
Tavsiye ettim ama açıkcası ben tavsiye üzerine pek kitap almam. Elime alıp kitabın arkasını okumalıyım, beni çekerse öyle almalıyım....Bu aralar da sapıtmış gibi kitap okumaktayım. Hikaye sardıysa kitabı bitirmem lazım. Kaç gündür gözlerim çapaklanmış kalkıyorum yataktan.Elimde okumalıyım dediklerim bitti şöyle bir kitapçı dolaşmalı aslında...

Yorumlar

  1. aynen arkasını okumalıyım bazen yanıltsa da... ama bunu okumak isterim..heyecanlı ve akıcı anlattığınagöre ..ismi de ilginç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğunlukla tutar bu yöntem ama. Eskiden dolana dolana baka-seçe alırdım kitapları. Şimdi çocuklarla gitmişsem sıkılıyorlar daha dar zamanlarda yapabiliyorum kitap alışverişimi malesef...

      Sil
  2. Market alışverişlerimde ben de bazen çok güzel kitaplarla tanışıyorum.
    Keyifli okumalar ^-^

    YanıtlaSil
  3. Canım ne güzel ben fazla fırsat bulamıyorum...eline almadan almazsın ama bir önerim olacak belki bulur arkasına bakarsın...arkadaşım Mine Engin Tekay'ın bir kitabı yayınlandı "sardunya kokan kadınlar" ilgileneceğini tahmin ediyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin kitap almaya çıktığımda bakarım ama. Zaten aklıma yatan kitapları not ediyorum gittiğimde onlara öncelikle bakarım. İnsan unutuyor değilse bazen...
      Çalışınca insanın zamanı çok kalmıyor haklısın. Ben de gündüzleri değilde daha çok akşamları, çocuklar uyuduktan sonra okuyorum. Sessizlikte keyifli oluyor. Değilse işim olmasada 2 sıpa sürekli bölüyorlar beni...

      Sil
  4. maşallah canım ne güzel kitap okuyabiliyorsunuz.evlenmeden önce günde bir kitap bitirebiliyordum.meslek icabı okumamda gerekiyordu.evlenip işi bırakınca ve de beklentiler biraz farklı olunca o kadar ara verdim ki.şimdi içim gidiyor kitap görünce.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mihrimah ben de uzunca bir dönem kestim okumayı ama bir yıldır çok iyi düzene girdi. Hele de kitap sarmışsa meraktan çatlıyorum bitirene kadar...

      Sil
  5. Berna senden gelen mesajı hatayla sildim ve geri getiremedim malesef:((((
    Ben de bu kitabı Migros'tan almıştım ne tesadüf...dediğin kitap için de bakarak olacağım çünkü çok sevdim yazarın dilini....

    YanıtlaSil
  6. Elimde bir çok kitap var onlar bitince okumak isterim.Hedefim kitaplığımızdaki tüm kitapları okumak :) Severim bu tarz kitapları,not aldım bir kenara.Tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de eşimin alıp okuduğu beni sarmayan kitaplar var (onlar daha çok siyasi) yine de merak ettiğim kitapları alıp okuyorum...Şu aralr roman modumdayım sanırım:))

      Sil
  7. Sürekli kitap okuyan arkadaşlara bayılıyorum. Ben hem hızlı okuyamıyorum (zaten sürekli bişeyler okuyup kontrol ettiğim için) hemde bazan zaman bulamıyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder