Dün yine denizdeydik......

 Dün yine bir deniz keyfi yaptık. Ama apar topar alınmış bir kararla. Devrim bir yer duymuş başımın etini yiyip duruyordu. Cumartesi gidecektik baktak sabah hava soğuk vazgeçtik. Öğlen gidelim deyince de ben yanaşmadım. Dün aynı şey, baktım kurtuluş yok. 15 dk'da hazırlanıp çıktık resmen....

 Bulunduğumuz koy... Biz gittiğimizde bir kaç dalgıç vardı sadece. Sonradan 3 tane piknikçi aile geldi....


 Yol gördüğünüzden daha kötü. Ben ne olur olmaz diye indim çocuklarla arabadan. Arabayı bu yola sokmadan kısa bir yürüyüşle de koya varmak mümkün aslında...




 Koy....Şu aşağıda semaver yakan Devrim baba. Biz çocuklarla tepelere keşfe çıktık...

Hasırımızı serip oturduk. Zaten kısa süreliğine geldiğimizden çok da oturma olmadı aslında.Alan müsaitti çocuklar top oynadı, biz denize girdik...


Eh 15 dk'da hazırlanmanın bir bedeli olacaktı. Demlik unutuldu. Ama biz çaysız mı kaldık. Hayır tabiki. Piknik sepetinde bulunan termos bardak imdadımıza yetişti. Az az onda demledik çayları. Poşet demlik çaylardan vardı zaten yanımızda...

Evet dünün kısa bir hikayesi yukarıda. Deli aile biz yine denizin yolunu tuttuk. Su süperdi, hatta beklediğimden de ılık. Ben hiç üşümeden yüzdüm. Ada az girdi ama Deniz'de epey girdi oynadı. Ve en güzeli şu ana kadar hastalanma belirtisi yok:))))

Devrim bir arkadaşından duymuş bu koyu. Özdere 'de. Su oldukça temizdi ama yosunlu. Hem de epey yosunlu. Bir de koyun bir tarafında deniz çiyanları vardı. Pek çocuklara uygun bir yer değil aslında. Tam dalışlık, seyirlik bir mekan. Ama giriş de tan tersi hoş bir kumluk alan...Duş yok, masa vs.'de yok. Ama bi mevsimde pikniğe-balık tutmaya epey gelen vardı. Demekki sezonda oldukça kalabalık oluyor.

Havalar hep bu kıvamda sürse de ara ara kaçamaklar yapsak.....

Yorumlar

  1. çok güzel bir gün geçirmişsiniz anlaşılan..her gününüz böyle güzel geçsin sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mihrimah. Ailecek seviyoruz bu tür kaçamakları. Hepimiz sevince de keyifli oluyor:)))

      Sil
  2. Yani tamamen doğal bir yer aslında,henüz ticarete dökülmemiş bakir bir yer:)Çok güzel:)Çaysız durulmaz tabii,çok iyi yapmışsınız.Tekrar söylüyorum maşallah çok şanslısınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Sadece insanlarımız azıcık pisler. Ortada bir alana poşetlerle çöpler yığılmıştı mesela. Biz çöpümüzü eve kadar taşıdık....
      Haklısın böyle bir iklimde yaşamak büyük şans.....

      Sil
  3. nekadar güzel birgün geçirmişsiniz :)deniz kenarında içilen çayın tadıda başka olur afiyet şekerler olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben deniz kıyısını hele ki böyle piknik olayı varsa çaysız düşünemiyorum. Evde pek içilmez ama açık havada mutlaka olmalı...

      Sil

Yorum Gönder