bugünden....


Fırından yeni çıkmış poğoçalar...tepsi çok sıcak yerde bekletiliyor...

 Daha tepsisinde un kurabiyesi....


Çarşambaları Şirinyer'in pazarı olur çok da güzeldik. Çul çaput anlamında:)))Arada takılırım oraya ama yürüyerek gidip geliyorum. Tek gidiş iyi bir tempoyla 45 dk. falan sürüyor. Bugün de çocukları okula bıraktıktan yönümü oraya çevirdim. Genelde git gel yorucu olduğundan çocuklara pastaneden hazır birşeyler alırım. Dönüş yolunda "Hadi dedim niye alacakmışım gider yaparım ben şimdi." Dönüşte eve nispeten yakın köy pazarından biraz öte beri de aldım. Ama eve çıkış yokuş:((( Elimdekilerle bir de niyeti bozmuşum acelem var....

Neyse 11'de eve girdim. Hemen hamur mayaladım, aldığım ıspanakları yıkamaya başladım. Hadi hazır fırını açmışım kurabiyesiz olur mu??? (çocuklar 12.20'de çıkıyor bu arada okuldan) Yeter miktar ıspanağı yıkayıp süzülmeye bıraktım. Maydanozlları yıka, dondurucudaki loru çözdür, margarini yumuşat.....Mutfak tezgahında çalışacak yer kalmasın....

Harala gürele poğoçalar çocuklara yetişti, ikinci çeşit kurabiyeyi fırına koyarken çıkış zili çaldı...dolapta kekim de vardı zaten...Börek tam pişmemişti onu sonra yiyecekler artık. Un kurabiyesi yetişti ama.....

Çocuklar masaya oturup yemeklerine başladığında gariban ben mahvettiğim mutfağı temizleyeme başladım:((( Ki çok derli toplu çalışırım....

Onlar okula ben buraya. Bir kahveyi hakettim ama dimi...Çocuklar evdeyken rahat giremiyorum nete, harala gürele oluyor hep. Gelene kadar rahatım...

Yorumlar

  1. Ohh mis gibi sanki burnuma kokusu geldi gibi elinize sağlk :)

    YanıtlaSil
  2. biz bayanların işi hiç bitmiyor.alışveriş yap onları yerine yerleştir.evin erkek ve çocuklarına bak.oooho iş çok vakit az.hayırlısı.afiyetler olsun poğaçalar harika görünüyor...kahveyi hemde nasıl hak etmişsin.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. essahtan öyle. İş bitti diyorsun diğeri başlıyor. Çalışırken nasıl yapıyormuşum diye düşünüyorum ara ara. O zaman insana hiç vakit kalmıyor...

      Sil

Yorum Gönder