yaz kokulu askım.....






Yine yazın tüm havasını evime taşıyan bir çalışma. Malesef kış kendini göstermeye başladı ki bu benim hiç de hoşnut olduğum bir durum değil. Yaz hiç bitmeye, hep denize gidebilsek.....

Ben de yaz çalışmaları bitmez diyorum ve başlıyorum anlatmaya. Daha önce iki tane basit pano yaptığım bir ahşap vardı. Balkonu kapattırdığımızda çatıda kullanmışlardı ve artanları saklamıştım (daha var) O tahtalardan askım için uygun bir parça kesildi önce. Arkasına bildiğiniz kapı arkası askısını çiviyle güzelçe sabitledim. Daha sonra beyaz ile beni tatmin edinceye kadar boyadım askımı. Sıra süslemeye gelince zevkli kısmı başladı işin...

Gemimiz gördüğünüz gibi basit bir tahta parçası, maviye boyadım. Yelken direği dal, griye boyadım onu da. İp ve minik üçgenler halinde kestiğim bez parçaları ile tamamladım tekneyi...

Can simitleri ise hani ağların kenarlarında olur ya siyah siyah halkalar onlardan. Boyayarak bu görüntüye geldi. Yine alta bir ip parçası, deniz kabukları yapıştırdım. Kuş ise direk kağıt...

Hemen girişte yerini aldı askı.

Yaz başında satış sitelerinin birinde bir markanın askısını görmüştüm oradan çağrışım yapmıştı bende. 

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık, yine başarılı bir geridönüşüm çalışması olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Bahar:)))

    YanıtlaSil
  3. Hmmm... bak bu malzemeden bodrumda var :))
    Görüyormusun hemen "ben de yapayım" geçiyor beynimden :))
    Ne güzel değerlendirmişsin, yazı çağrıştıran süslemeler... ne güzel...Kıskandığıma göre sevdiiim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum yapacaklarını merakla. Bendede hala bu malzemeden var. Fikir çalarım senden:))

      Sil
  4. çok güzel olmuş ellerinize sağlık. alakası yok ben de bebek yastığı yapmak istiyorum güzel bir model oldu. sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ooooo süper olmuş
    ,eline sağlık ....

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Saadet, çok güzel bir fikir. Ben de bundan 3 yıl önce sınıfım için bu askılardan almıştım 4tane kadar. Soonradan gerek olmadı onlara. Evde öylece dolapta duruyo. Aslında sizin yaptığınız gibi yapabilirim. Bu arada Ada ve Deniz'in anneleri olarak tecrübelerinizden faydalanmak isterim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Artık öyle dekortif askılar varki bunlar kullanılmıyor haklısın...Minik delikanlının odasına değişik birşeyler yaparsın belki:))
    Elimden gelirse her zaman yardıma hazırım..Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. harikasın ne güzel olmuş hemde geridönüşüm yazı hatırlatan dekoratif bir askı olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gönül:))) yazı hatırlatması iyi oluyor malesef yine sonlarına geldik mevsimin....

      Sil
  9. kışın soğukda içeri girince montu asmak için sıcacık olmuş...

    YanıtlaSil
  10. benim gibi amatörler için yapımı çok zor ama mükemmel.ellerinize can.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim küçük dünyam. Ama o kadar da zor değil aslında. Ben de ciddi bir amatörüm sadece dönüştürmeyi, yeniden kullanabilmeyi o kadar çok seviyorum ki kafam her gördüğüme "bunu nasıl yenileyebilirim" diye bakıyor....

      Sil
  11. çok çok şık olmuş canım ellerine sağlık.deniz temalı objeler favorimdir...emeğine gönlüne sağlık.iyi günlerde kullanılsın sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Tek kelime ile harika olmuş!!!!

    YanıtlaSil
  13. Hiç de hoş olmayan o askılar varya şimdi sizin yaptığınız panonun altına takılınca çok çok güzel bir çalışma ortaya çıkmış. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. sen kendini aşmışsın artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooooo sen gelir miydin buralara döndün mü artık yoksa...

      Sil

Yorum Gönder