basit pano




Basit panolarım bunlar da. O en üstteki ahşap parçalar, kapalı balkonumuzun çatısında kullaılmıştı. Uzunca bir parça artmış atıvermişler bahçeye. Ben "aa ne güzel bir şey ben kullarırım bunu" deyip düzgünce kaldırmıştım. Hoş doğal hali daha mı güzeldi diye düşündüm şimdi fotoğraflar bakınca:))

Bir ara Devrim'e epey bir çıkış aldırmıştım houma giden dekupaj örneklerinden. Onlardan iki tanesinden böyle basit panolar yaptım. Ahşap parçayı önce beyaza boyadım. Sonra da dekupaj tutkalı ile resmi yapıştırdım. Deniz fenerini hamurla kabarttım ayrıca. Kapalı balkonumda hoş panolar olarak yerlerini aldılar.

(Hatunlanların olduğu foto da çıkışta bir renk sorunu yaşanmış. Ama ben çok sevdiğimden o resimden vazgeçemedim.)

Yorumlar

  1. tüh geçen yıl inşaattan bir sürü artmış ve çöpe gitmişti bu parçalardan...Bazen ne yapabilirim derdine düşüp atmıyorum çok şeyi ama bunları bir yere konduramamışım...Bilseydimmm ah ahhh şimdi üzüldüm yaa...
    Eline sağlık harika olmuşlar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asosh ben artanları hemen kenara çekmiştim. Daha var zaten elimde. Uzunca bir parça arttırmışlardı bizimkiler...

      Sil
  2. Bence çok farklı ve güzel görünüyor. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Doğalı da gerçekten hoşmuş sanki üstüne beyaz akrilik boya ile patine güzel olurmuş gibi geldi ama resmili halleri de öok güzel olmuş, ellerine sağlık canım ben deniz fenerini pek sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim resim yeteneğim hiç yoktur. Aslında bunu senin eline vermeli. Neler yaparsın kim bilir:)))

      Sil
  4. eline sağlık bence çok güzel olmuşlarr

    YanıtlaSil
  5. Harikaaaaaaaaa bir fikir. Muhteşem.. Bayıldım.. Ellerinize sağlık...Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. cidden çok hoş ve şık olmuşlar.ellerinize sağlık...güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  7. Ben çok beğendim Saadet. Ellerine sağlık. Sağlıkla kullanılsın.

    YanıtlaSil
  8. her ikisi de çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  9. Çok ta güzel olmuşlar, resimlerin de çok güzel, malzemeyi değerlendirmen de:)
    O parçalardan bende de vaaar :) Ama bodrumda, yaza unutmazsam yaparım, eksik kalmayayım aman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında daha bir süslesem üzerinde oynasam çok daha hoş birşey çıkardı ortaya. Biraz tembellik yaptım bu kez..

      Seninkileri bekliyorum ama. Elimde malzeme var kopya çekerim senden

      Sil
  10. Eminm balkonuna çok yakışmıştır Saadet...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevdim ben. Zaten balkonda duvar yok gibi birşey. İncecik bir yer var. Oraya iyi gitti panolar...

      Sil

Yorum Gönder