ders zili çaldı....

Ders zili çaldı yine. Ama pek bir heyecansız-sevinçsiz. Bol atraksiyonlu bir açılış oldu bence. En azından bizim okulda. Karmakarışık daha herşey. Fazla öğretmenler olduğu için sınıflar bölünmüş. Kimi veliler kızgın "biz öğretmenimizi değiştirmeyiz" diyor. Bazı çocuklar ağlamaklı. Her köşede birkaç sınıf öğretmenler bir dolu veli......

Seçmeli dersleri herkes seçmediği için o taraflar da muallakta. Gelmesi gereken tüm öğretmenler henüz gelmemiş. Bu ortamda bıraktım çocukları yaklaşık bir aydır bana bir türlü ulaşamayan bir paketimi almak için PTT kargoya gittim. Daha önce gitmediğim bir şube tek sıra, uzunnnn bir sıra....Tüm işlemler aynı sıradan yapılıyormuş. Havasız bir yer. Neyse bekledim epey aldım kargomu da eve döndüm. Bu kez benim tak taklar işbaşında. Şu anda beynimi yemekle meşguller.(((

Yorumlar

  1. Özellikle problemli bu sene maalesef. Bizimkilerin okulu bir hafta önce açıldı, düzene girdi.
    Özel okul olunca bir şekilde çabuk yapıyorlar bu işleri. Ama zannetme ki, özel okullar sorunsuz, hepsinin kendine göre sorunları var.
    Çocukların hepsine başarılı bir eğitim yılı diliyorum, tüm olumsuzluklara rağmen...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder