Deniz mevsimi bitmeden....

 Kutunun içinin görüntüsü böyle....

 Dışına yaptığım çarpı işini yapıştırdım. Kabarık dursun diye içine biraz elyaf koydum....


Yaz geldi geçiyor ben hala deniz temalı yaptıklarımı paylaşmadım sizinle. Bu sıralar nedendir bilmem bu anlamda bir tembelliğim var. Günlük rutinleri yazmak-paylaşmak daha çok içimden geliyor hem...Yapılanlar anlamında epey bir birikmişim var aslında. Özellikle bir ara çarpı işine fena sarmıştım yeri yurdu belli olmayan bir dünya işleme oldu elimde...

Neyse gelelim yukarıdaki işimize. Geçen yılbaşındaydı sanırım Tefal'den içinde çerez ve baharatlarla gelmişti bu güzel kutu. Kutuyu mutfakda değil yatak odamda kullanmak istedim ben. İçine elimin altında olsun dediğim toka-takı vs. koymak için kullanıyorum.

Deniz temalı bu işlemeyi yapmak istedim. O yüzden dışını lacivert ve beyaz renklere boyadım. Fener taraftarı da değilim ama hoşuma gitti içini de hardal sarıyla boyadım....Üzerine de yaptığım işleyemiyi yapıştırarak monte ettim. Hoş oldu:)))


ilgilenenler olursa örnek aldığım model de bu işte...

Yorumlar

  1. Aynısından banada gelmişti :) Bende değelendiriyim böyle bari. İyi fikir verdin. ;)

    YanıtlaSil
  2. kutu çok hoş güzel sonuçlar çıkıyor...

    YanıtlaSil
  3. çok yaratıcı bir çalışma olmuş ellerinize sağlık...
    yaaa biliyormusunuz bizde tak taak taaaak hala sürüyor yemin ederim gidip o dozerleri parçalamak istiyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim pınariko:))) Bizimkiler 2 gün kırıp gittiler ama bitmedi bir sorun çıktı sanırım. Dönecekleri kesin malesef.((

      Sil
  4. ellerine sağlık çok şık bir değerlendirme olmuş..bende seviyorum böyle kutu kaplamayı.iyi günlerde kullanman dileğiyle..sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ayyy ne güzel değerlendirmişsiiin, işlemen harika, uygulaman harika, sen harika... :)
    Aslında karışmayı hiç sevmem bitmiş bir işe ama dayanamayacağım bu defa... kutunun o üst kenarına işlemedeki mavi tonundan bir kordon dikip önden fiyonklasan diyeceğim, işlemen daha bir ortaya çıkacak o zaman... kızma haaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Banu:))) Fiyonk değil ama kordon yaparken aklımdaydı. Uygun birşey yoktu elimde denk gelince eklerim demiştim. Sonradan da gözüm alıştı kaldı öyle. Hem kızmam ben niye kızayım. Zaten hem yaptıklarımızı paylaşmak, hem fikir almak değil mi amacımız. Hatta dikkatli bakılmış diye keyif bile alırım. Demmekki "dur şu arkadaşa güzel diyeyim" diye yazılmamış yorum....

      Sil
  6. Ellerine sağlık, hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş olmuş hem de.. Ellerine sağlık Saadetçim..

    YanıtlaSil
  8. Model cok güzelmis, cok da güzel islemisiniz.
    Ben epeydir yapmiyorum etamin, tembel oldum tembel:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder