Yine bir çerçeve....

Fotoğrafta kızkardeşim Serap yok. Tedavülde değildi o zamanlar.




 Ben çok tez canlıyımdır hemen oluversin isterim aklımdaki.  İnsan tezcanlı olup da hızlıca yapınca "ama keşke şöyle olmasaymış" diyor çok kez. Bu kötü huyumu da törpülemeye çalışıyorum ben de....

Ama bu kez adım adım gidiyorum.Dikiş makinemin üstüne yaptığım nostalji köşem yavaş yavaş şekilleniyor. Elimdeki eski fotolar hep küçük boy. Çerçevelerimse büyük. Buradaki gibi hep açıklık olsun da istemedim. Bekliyordum ne zamandır. İkeada satılan ahşap küçük çerçevelerden vardı unutmuşum onları geçenlerde elime geçince fotoğraflara da uyunca bunları ele aldım...

Daha önce beyenip de aldığım bir resimden çerçevenin kenarlarına uygun olarak şeritler kestim. Dekupaj tutkalıyla yapıştırdım. Hem çerçeveye sürdüm tutkalı hem de resmin üzerinden sürdüm. Ek yerlerini kapatmak için de resimden çiçekler kesip uygun biçimde yeniden yapıştırdım. Sonra da yine çıkış alınmış (kocişkocum siyah beyaz almış hatayla ama burada güzel durdular) kelebeklerimi kesip yapıştırdım.

Kuruduktan sonra vernikledim. İki kat. Kelebekleri tek tek parmaklarımla destek vererek vernikledim. Verniklerken tatlı tatlı kıvrıldı kanatları:))

Yorumlar

  1. çok beğendim hele o kenarındaki kelebek ne kadar güzel bir hava katmış ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tuba:)))Kelebekler tam oturdular bu çerçeveye...

      Sil
  2. Nostalji köşen beni de heveslendirdi, köşem var da, çerçevelere el atmaya heveslendim, çok fenasıııın :)
    Çerçevelerde kelebekler ne güzel duruyormuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Ben çerçeveleri ayrı bir seviyorum. Aklıma yeni fikirler geldikçe de artacağı kesin. Ama bu küçük ahşap çerçevelerden biraz daha almam gerekli...

      Sil
  3. Kelebekler çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmui kelebeklerde bu halleri ile çok yakışmış siyah beyaz kelebekler resimleri bütünlemiş ellerine sağlık. O resimler original mi onları da fotoğrafcıda istediğin boyutta yeniden fotoğraf kağıdına print ettirebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimler orjinal. Tam olduğu gibi olsun istedim. Hep kapalı albümlerin arasındaydı gözümün önünde olsunlar. İlk niyetim dediğin gibiydi ama yapay olurmuş gibi geldi sonradan...

      Sil
  5. çok hoş ..cıvıl cıvıl bir çerçeve olmuş ..elleine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Bu acelecilik durumu benimde hiç sevmediğim huylarımdan Saadet.Çerçeveleri çok beğendim.Kelebeklerde çok orijinal durmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen oluversin istiyor unsan bazen. Olmamalı aslında. Sabretmek lazım. Ciddi ciddi törpülemeye çalışıyorum kendimi.

      Sil
  7. harika bir çerçeve olmuş canım emeklerine sağlık
    güzel kutlama yorumunu için de teşekkür ederim
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yorum Gönder