toza bulandık....




Pazartesiden beri resmen toz içinde yaşıyoruz. Fotoğraflar ne kadar anlatıyor bilemiyorum ama ein biraz yukarısında yapılan yol çalışması benim dengemi alt üst etti. Bucaspor'un sahasına ek yol yapılıyormuş. Sürekli harfiyat kamyonları girip çıkıyor söz konusu alana. Kamyonlar yüklerini boşalttıktan sonra öyle bir gaza basıyorlar ki arkalarında da toz bulutu. Sabah 8 akşam 5 bu durum kesintisiz böyle. Cam açmak falan hikaye oldu bu güzel havalarda. İki gündür sabahın yedisinde bir saatliğine açıyorum o kadar.

O kamyonların solunu düşünün orada ilköğretim okulu var. Çocuklar toz içinden gelip gidiyor okula. O denli kesintisiz giriş çıkışlar anlayacağınız. Benim evin halini sormayın tozu arıtamıyorum. Sürekli elimde bez silip duruyorum ama ne fayda. Penlerin arasından giriyor toz yine de. Malum Deniz 'de astımlı resmen sinir harbi benim için...

Çarşamba günü Buca belediyesinin internet sitesinden gerekli yere şikayetimi yazdım. Tahmin edeceğiniz gibi ilgilenen falan yok. Bugün saban direk telefonla aradım. Açtım ağzımı yumdum gözümü. Çıkan kadın tamamdan başka bir şey demiyor. 3 dakika sonra bir adam aradı. "orada ev yokki " diyor. Adamların bölgeleri hakkında bilgileri bile yok. İlköğretim okulu ve binaların olduğunu gayet sinirli bir biçimde anlattım. Bu kez de "eee ne yapalım yani" oldu yanıtı. Çakıl dök, geçici asfalt yap, sula.....Ama insanların sağlığı ile bu denli oynayacak bir çalışmaya ben belediye hizmeti diyemiyorum malesef.

Yorumlar

  1. Duyarsız ve saygısız davranmışlar.
    Dilerim bir an önce biter işleri de giderler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım en kötüsü de o zaten okuyan. Belirsizlik. Bugün gene sabah sabah başladılar....

      Sil
  2. Herkes birbirinin üzerine basa basa yaşıyor bu ülkede Saadetciğim, iş yaparken de normal yaşarken de maalesef bu böyle. Özensiz hayatlar... o konuştuğun adam bir de ardından yanındakilere dönüp demiştir ki iki tozdan rahatsız olmuş haspam sabah sabah arayıp kafa ütülüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürdün beni Şule. Aslında ben senin kadar iyi bir yorumda bulunmamıştım. Kesin bana temiz bir küfür sallamıştır diye geçirmiştim içimden:))

      Sil
  3. Ne desen haklısın canım, sabır diliyorum, bence sen arayıp onları rahatsız etmeye devam et, yok mu okuldan falan şikayet eden, yazık çocuklara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef Fadiş bence en başta müdürün uyarması lazım ama duyarsız koyun sürüsü hepsi de. Sanırım tekim gene ben:((
      Genelde bu tür olaylarda hep bir başıma kalırım. chp'nin il merkezi ne de mail attım ama ne denli okunuyordur bilemiyorum. Bir de Devrim çekimser biraz. Belediye de bizimle uğraşır eve yoktan sorun çıkartırlar diye. Hoş tepemin tası attımı ben ev mev görmem ya bakalım...

      Sil
  4. canım ya allah sabır versin çok kötü bir durum :((

    YanıtlaSil
  5. hem suçlu hem güçlü olmuşlar. daha yazının başında hemen oğluşun astım olayı geldi aklıma sen de değinmişsin. ağızlık filan tak canım yaa çocuk sıkıntı yaşamasın. aslında komple herkese sıkınrtı ama bir de Deniz gibi durumu olanlara daha kötü.
    bu ülkede olanlar bazen beni umutsuzluğa itiyor:((
    insani değerler hep sona bırakılıyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de Hatice. O denli duyarsızlaştık ki:((((İnsan olmak diye bir şey kalmadı. Kim kime geçirebilirse malesef...

      Sil

Yorum Gönder