tatlı muhabbet....


Bu sıralar resmen tembelleri oynuyorum. Hiç elişi yapasım yok. Beni etkilemez derdim ama havalar fena vurdu bu yıl. Sersem gibi kalktım bu sabah. Kafamın tepesine koca bir kütle koymuşlar öyle dolaşıyorun resmen. "şunu yapayım, şu projelin malzemeleri hazır halledeyim artık"deyip oturuyorum yerime:((

Neyse bir süre daha verimli günlerin ganimetleri ile idare ederim ben de. Bu panoyu da yapalı çok oldu. Böyle bekleyen epey işim var sırasıyla yayınlayacağım zaten. Şu açık şablonlar veren yabancı blogların birinde görün aşık olduğum desenlerdendi. Yaptım kurtuldum bundan da. 22-31 cm ölçülerrinde desenin bulunduğu alan.

Çerçevesiz hala. Hatta pasaja koydum bunu. Çok şey yapınca hepsini kullanacak alan bulamıyorum. Ama şimdi elime başka bir desen aldım (umarım bitecek) onu kendim kullanacağım.

Yorumlar

  1. panoyu yaplalı çok olmuş ama iyi ki de yapmışsın çok romantik görünüyor beğendim ellerine sağlık canım =)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Mekila:))

    YanıtlaSil
  3. Evet tatlı bir muhabbet olmuş gerçekten de ellerine sağlık Saadet.

    YanıtlaSil
  4. Çok romantik. Çok çekici. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok cici, hem de kedili:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kedilerimiz de var. Çok sevimli bir hava kattılar oraya:))

      Sil
  6. Saadetçim ellerine sağlık çok şirin. Böyle oluyor insan bazen, akışına bırak biraz bir gün sonra da fazlasıyla üretken olursun:)

    YanıtlaSil
  7. İki de kediş var:) Çok sevdim motifi.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Görmüştüm ve çok da beğenmiştim bu deseni, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. ama gerçekten aşık olunacak bir tablo :))) alana da sevgi ve muhabbet getirir inşallah, ellerine sağlık gerçekten çok beğendim,sevgiler, AYŞENUR

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim Ayşegül:)))))

    YanıtlaSil
  11. ne kadar şık olmuş!bende çok sevdim bu şablonu.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. nefis bir desenmiş bu iyi ki de yapmışsın. pisicikleri bile varrr:))

    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet pisi severlerin hemen dikkatini çekiyor:)))

      Sil
  13. Kediler, kalpler, aşık bir çift...Ne hoş olmuş:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder