lalelerim....


 Sanırım ilk kez becerdim lale soğanını açtırmayı. Nedense daha önce aldığım soğanlar çiçek vermemişti. Uzun zamandır da denememiştim açıkcası. Bir kaç ay önce Devrim'e Kaynaklar kampüsünde 4 tane lale soğanı vermişler. Ben yürüyüşteydim kapıya bırakıp gitmiş işe. Nasıl olsa yine olmaz diye öylesine bir yoğurt kovasına dikiverdim. Ama ne olur ne olmaz diye de netten baktım sevdiklerine...
Baktım benim soğanlar büyüme eğiliminde helen birbirinden ayırdım onları. İki tanesi açtı. Kırmızı. Severim ya ben. Bakalım diğer ikisi ne renk olacak....


Bu da Ada'nın yeni projesiymiş. Birtür lego bunlar. Delikleri olan toplar ve onları birbirine bağlayan çeşitli uzunlukta çubuklardan oluşuyor. Babamız mobilyalara yapılan deliklerden çıkan yuvarlakları getirmiş de dün bu çıkıverdi ortaya...


Bugün Gaziemir'de dün açılan outlete gittik. Biz öğleden önce gittiğimiz halde epey doluydu orası. Aslında AVM sever değilizdir ama oradaki bir spor mağazasına gitmeyi çok istiyordum. Maske, şnorkel, çocuklara mayo falan aldım. Dolandık keyifli bir mağazaydı bence. Oradan çıkmamız çok zor oldu nasıl bir trafik var. Yeni gelenlerin yolu resmen felaketti. Tıkanmıştı o taraf. alışveriş merkezinin içini düşünemiyorum bile....

Yorumlar

  1. çok güzel açmışlar kırmızı kırmızı.çok seviyorum soğanlı bitkileri.bu yıl lalelerim açmadığı gibi soğanları öldü..nasıl oldu anlamadım.sanırım erken ektim.bu sene sümbül senemdi.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim sümbüller bahçede. Hiç saksıya taşımadım onları. Bende çok severim soğanlı bitkileri..

      Sil
  2. Projesi çok güzel olmuş,ellerine sağlık Ada'nın.Benim lalelerim de açtı bu senede bebeklerimle emirgan korusuna gidip fotoğraf çekmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. lalelere ve Ada nın projesine bayıldım...

    YanıtlaSil
  4. yaza hazırlık erken başlamış sizde şekerim...keşke bir an önce yaz gelse der olduk ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gelsin artık yaz. Ben denizi çok özledim....

      Sil
  5. lalelerin nasıl güzel görünüyor maşallah bayıldım.

    oğluş döktürmüş yine :))

    YanıtlaSil
  6. Lalelerin hayırlı olsun, ben de kırmızı severim bu arada:) AVM'ye gelince.. Yeni açılmış bir AVM'ye hafta sonu girme cesaretini gösterdiğiniz için ailecek kutluyorum hepinizi:)))))))) Arkadaşlarım, orası yüzünden az daha uçağı kaçırıyorlarmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serap hafta içi çocukların okulu var malum. Erken yatar benimkiler. Bu tür yerleri sevmedikleri içinde hoş olmuyor. Biz öğleden önce gittik. Normalde AVM'ler o saatlerde boş oluyor zaten. Burası yeni açıldı diye. Biz rahat girdik dolaştık. Çıkarkenki kalabalık berbattı.
      Bir de kaza olmuştu yolda gördük. O da felç etmişti trafiği.

      Sil
  7. Lalelerin çok güzel görünüyorlar. Bende hafta sonu balkondaki çiçeklerim topraklarını hallettim. Projede süper.

    YanıtlaSil
  8. Oraya iyi ki gitmemişiz, dün akşam saatlerinde saat 19 gibi karaburundan İzmir'e dönmüştük bir uğrayalım mı acaba demiştik Emin'le bilgisayar mağazasına bakacaktık. Siz yakında Devrim'le ahşap oyuncak üretmeye başlayacaksınız gibi geliyor bana:)

    YanıtlaSil
  9. Akşam saati daha da kalabalıkmıştır sanırım. AVM'nin bulunduğu alan trafiği kaldıramamış. Otoparka tek giriş var o da etkili. Giriş kuyruğu çok uzun. Deyilse binanın otoparkı oldukça büyüktü. Biz de spor mağazasına bakalım dedik öyle dolanmadık fazla.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder