hindistan cevizli kurabiye



Çok sevsemde az kullandığım bir malzeme hindistan cevizi. Ada sevmiyor malesef. Sütlü tatlıların üstünde falan hiç istemez. Ama Deniz için yarın yapacağımız erken doğum gününe hazırladım bu kurabiyelerden.

(Birden fazla çeşitte kurabiye yapacağım için yarım ölçü yaptım kurabiyeyi)

Yarım paket margarin, 3 çorba kaşığı pudra şekeri, yarım çay bardağı hindistan cevizi, yarım paket kabartma tozu, 1 yumurtanın sarısı,  aldığı kadar un...üstü için ayrıca hindistan cevizi

Malzemeleri karıptırıp güzel bir kurabiye hamuru elde ediyoruz. Ben elde yuvarlayarak verdim şekli. Bu kısmı size kalmış. Önce yumurta akına sonra hindistan cevizine batırıp fırın tepsisine diziyoruz. Bu kadar....

Yorumlar

  1. kızım ben kurabiyelere hiç dayanamam çok nrfis olmuşlar ellerine sağlık..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler. Kurabiyeye ben de bayılırım malesef....

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım iki gün dolaşamadım ya sanki aylardır gelmiyormuş gibi hissettim kendimi:)))
    yat-kalk saatleri değişince eskisi gibi gece çok geç saatlere kadar oturamıyorum.(istiyorum ama zorlarsam kafam PC ye yapışacak uykudan:))) şimdi fırsat bulmuşken biraz dolaşayıp deyip senden başladım:)sevgiler öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık iş kadını oldun. Ne güzeldir ama uğraşmak senin için:))Darısı benim de başıma...

      Sil
  4. Çok güzel görünüyor, ben hindisan cevizini pastada kurabiyede çok severim. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. ÇOOOK SEVDİĞİM Bİ KURABİYE .BENDE ÇOK SIK YAPIYORUM AİLECEK SEVEREK YİYORUZ:) ELLERİNE SAĞLIK CANIM ..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder