bahar....

 Şeftali çiçeği....

 Budanan asmadan patlayan dallar...


 bir ay kadar önce dikilmiş  ve kapalı ortamda bu kadar büyüyen domates fideleri. Yakında toprakla buluşurlar artık...

 Bunlar da bugün dikildiler. Devrim sera gibi bu şeffaf kutulara dikti domates tohumlarını bakalım sonuç ne olacak...


Bunlarda Devrim'im yaklaşık 3 yıl kadar önce EMO'dan getirdiği bilgisayarlar. Eski hepsi ama ben bakıp işe yarayan kısımlarını alacağım diye bunca yıldır alt katta önemli bir yer işgal ediyorlardı. Çöpler bu kadar sanmayın bunların üstüne en az 10 monitör daha ekleyin.
Bugün gaza getirdim ninayet dışarı çıktılar. Hemen bozuk monitörler ayrıldı ilk geçen hurdacıya verilecek. Kasalara bakılacakmış ama. Nese dışarı kadar çıktı ya artık kısa sürede kurtulurum bunlardan:))))


Bugün sayfa Devrim'in oldu sanki......

Yorumlar

  1. insan nasıl hevesleniyo bahar geldi ya birşeyler ekmek için bende bugun böyle işlerle ugraştım ama sen içinde yaşıyorsun imrenemek eşde degil cnm
    eminim domatesler de çıkar güneşiniz bol nasılsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok hoş bir uğraş bahçe. İnsanı canlandırıyor, dinlendiriyor. Eşim sebze işinden çok keyif alıyor. Domateslere o kadar özenli ki çıkmazlarsa ayıp olur zaten:))

      Sil
  2. ne güzel iyice canlanmış bahçen bugün çamaşır asarken dikkatimi çekti benim asmada da minicik yeşekmeler vardı:)

    Devrime kolay gelsin ayy toplamayı bildiğimiz gibi bir de atmayı bilsek,önce epey bir saklıyoruz gerçekten sonra yolcu ediyoruz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrim'işi zor Hatice. Nasıl vedalaşacak bu çöpleriyle bilemiyorum. Düşün 3 yıl oldu belki de geçti bunları bu aşamaya getirmem. Bunca zaman tek tek başlasa onca yer işgal etmeyeceklerdi. Neyse tuttuk ucundan bakalım:))

      Sil
  3. o bilgisayarlar ise yaramaz at gitsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içindeki parçaları kullanacakmış. kendi işi ya...

      Sil
  4. ay canım ya her bahçenden bahsettiğin postunda içimi çekiyorum imreniyorum sana ne güzel kendi istediğini ekip yetiştire biliyorsun bayılırım meyve sebze yetiştirmeye allahım kızımı böyle güzel sıcak bir ortamda yetiştirmemi nasip eder inşallah banada sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. Bloğuna bayıldım..
    Takibindeyim..
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  6. ay gelsin artık bahar bende rengarenk çiçekler istiyorum balkonumda :) Lale dikmiştim merakla açmalarını bekliyorum :)Keşke benimde bahçem olsa senin gibi bende de atılacak verilecek bir sürü şey var her sene veriyor atıyorum bitmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de diktim lale 5 tane. Bakalım neler çıkacak onlardan....
      Bahçe güzel bir şey kesinlikle. Ama malesef giderek azalıyor bahçeli evler. Bizim bu çevrede çok var aslında ama birer birer müteahhite veryor insanlar. Onlar da çift daire yapıp bahçe olayını ortadan kaldırıyor:((

      Sil
  7. Aneyyy valla can işin işmiş senin:))Neyse ki Devrim el atmış azından da olsa kurtulmuşsun, içi gitmiştir şimdi Devrimin bu gece uyuyamamıştır. Bayağı büyük bir yermiş ve Allahtan böyle bir yerin varmış:)) Bahçedeki işler hızlanmış oooo domotesler, biberler bahçeden çaylar senden ne güzel keyif yapılır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma benim çöpçü tam çöpçüdür...
      Bu kez içi gitmedi sanki gerçekten gereksiz ve bozuk olanlar varmış. 7 tane sanırım monitör bozuk çıktı kenara koymuştuk gece yürümüşler:))
      İlginç olan yine dışarıda duran ve Devrim'in daha kontrol etmediği kasalar yerinde duruyor. Alan onların bozuk olduğunu nereden biliyorsa artık...
      Beklerim her zaman:)))

      Sil
  8. Devrim artık boşaltsın orayı sen doldur:)

    YanıtlaSil
  9. sıkılırım ben alt katta Fadiş. Biraz basık orası. Üst kat daha iyi bana...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder