saksılara el attım...



Bir kaç hafta önce saksılara eil atmıştım. Kırmızı ve siyah olan saksıları bir güzel beyaza boyadım. Elimden geldiğince peçeteledim. Elimden geldiğince diyorum. Saksıların şekli ve büyüklüğü pürüzsüz transfer yapmamı engelledi. Ama böyle bile salındaki duruşları değişti. Mor bir köşe oldu resmen...

Annemin de balkonu için iki tane uzun saksıyı morarttım ama onların fotoğrafını çekmemişim...


 Aşağıdakiler de bilgisayar başında ve kapalı balkonda çocuklar ders çalışırken kulandıkları çöp kutuları....


Yorumlar

  1. güzel olmuş. şık duruyorlar.
    tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ay çok güzel olmuş. Güle güle kullanın, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel omuş.. ellerinize sağlık..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Hoş olmuşlar, çiçekleri görünce baharın gelişini hatırlattı bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da aynı oluyor. Köşemi çok seviyorum:))

      Sil
  6. Bence de..İyi ki atmışsın o eli:)))) Ellerine sağlık Saadetçim..

    YanıtlaSil
  7. Ohh ne güzell olmuşlar, içlerinde çiçek varken mi yaptın bunları? güle güle kullan artık bir başladın mı durduramazsın kendini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şule:))

      Orada biraz sorun yaşadım işte. Boya, tiner zarar verir diye çiçeklerin saksılarını değiştire değiştire yaptım. 1 yıldan uzun süredir de topraklarını havalandırmamıştım. Saksıları tek tek ele aldım o yüzden. Ama çiçeklerim bana azıcık küstüler. Sarmaşığım epey bir yaprak döktü kuruyacak sandım ama toparlayor kendini. Hatta ölürse diye dal kırıp yeniden diktim...

      Sil
  8. Ayyy ne güzel olmuşlar, peçetelerimi özlediiim :(
    Hobi odam azcık serin, bir de verniği dışarıda yapamam gerekiyor, dışarısı çok soğuuuk :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bunları yaptığımda aşırı soğuklar gelmemişti. Değilse şu günlerde ne mümkün balkonda çalışmak. Kurumazlar sanırım....
      Az kaldı Banu bahar kapıda

      Sil
  9. böyle morarmaya can kurban:))
    bahar köşesi gibi çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. çok şık görünüyorlar seramik görüntüsü olmuş lilalı olan..Benim favorim o saksı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lila kesinlikle daha bir hoş oldu. Ama çok morarmasın o köşe diye araya sarı papatyalarımı da kattım...

      Sil
  11. Sağlıkla ve keyifle kullanın Saadetciğim. Ne güzel olmuşlar. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Saksılarla oynamak evin havasını değiştiriyor.Özellikle oğluşların çöp kovalarını çok sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın hep aynı hep aynı sıkıcı oluyorlar...

      Sil

Yorum Gönder