çekiliş sonucu



Merhaba artık çekilişi yapalım dimi. Önce katılan arkadaşlarım...

1- Fadiş
2- Kuzunun annesi
3- colors of angel
4- figen abla
5- asosh
6- SYB
7- Zehra Canbolat
8- Gul/İnn
9- Mekila
10- Dilek
11- Marifetane
12- biraydamasalı
13- Nazan
14- Özi'nin hobileri
15- BynFavori
16- SED
17- Bahar Yorgun
18- sezobigo
19- fiamma
20- canan
21- reyhane
22- kampanyainsanı
23- örgüçantam
24- alisnur
25- sofra keyfim,müjgan
26- selmatozan
27- pembedüşler
28- maya30
29- rüya
30- samsa
31- Nilgün komar
32- HobiHuzur
33- şükü
34- Ege
35- defne naz
36- Duyguş
37- hobivakti
38- Tuğçe
39- özgebartın
40- alonenes
41- ilayda'dan hobiler
42- bahar006
43- ŞanslıKedi
44- Tara Nil
45- meralhobiart
46- ebrulikedi
47- margazit
48- undenied
49- nurrr

Rondom.org'la yaptım çekilişi.





Kazanan arkadaşım "25" numaradaki sofra keyfim, müjgan:)))))

Yorumlar

  1. Ahh random, dedim sana -1 yapacaksın.. Yine olmadı. Yılmadan deniyorum, her çekilişe katılıyorum.
    Tebrik ederim kazanan arkadası..

    YanıtlaSil
  2. o 2 değil ki biiirrrrrrr :D

    YanıtlaSil
  3. Kazanan arkadaşı tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  4. sevgili Müjganla Bahar ın evinde(cafeportakal) tanıştım çok tatlı bir hanım tebrikler,sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler adadeniz
    arkadaşlar hepinize teşekkür ederim çok mutlu oldum ben, şanslıymışım bundan böyle bende şans yok demiyeceğim artık:))
    örgüçantantam bende sizi tanımaktan dolayı çok mutlu oldum
    sevgiler tüm arkadaşlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebrik ederim ben de. Mail atmıştım sana. adres bilgilerini bekliyorum......

      Sil
  6. tebrik ediyorum kazana arkadaşı..

    YanıtlaSil
  7. Benim gibi şanssız olduğunu düşünen ama bunun aksi olduğunu öğrenen bir arkadaşa çıkmasına sevindim. Hediyeler çok güzel, yazılara tersten vakıf olabildiğim için halen ben çekiliş sonucunu bekleyen bir blogdaş olarak tam üzülemedim
    kendi adıma, tam da sevinemedim arkadaş adına:))halen şoktayım yani:))Umudum vardı en azından değil mi ama:)

    YanıtlaSil
  8. :))))))

    Tam tarih vermediğimden oldu sanırım. 15 gün demiştim ya...aşkolsun hile yapar bir de sana çıkartırız çekilişte....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder