ıspanaklı pasta



Deniz pasta sayıklıyordu kaç gündür ıspanaklı olsun dedik. Renginden çok seviyorlar bu seçeneği. Üstümde birkaç gündür bir kırıklık vardı (iyice su yüzüne çıktı dökülüyorum bugün) ondan mı bilmem istediğim kadar güzel yapamadım bu kez.
Kekim yeterince kabarmadı daha doğrusu söndü:(( Neyse kekimin tarifi ise..
3 yumurta, 1 su bardağı şeker, yarım tüp limon aroması, yarım su bardağı fındık yağı, 3 kaşık yoğurt, 6 kaşık un, kabartma tozu...

Keki akşamdan yaptım. Sabah da (çocuklar tercih ettiğinden) arasına çikolatalı puding hazırladım. Muz da ekledim bu kez. Üzerine de yine puding ve krem şanti...
Çok önce ıspnaklı kekten çam ağacı şeklinde pasta yapmıştım. Yılbaşı sofralarına bir fikir olabilir...


Yorumlar

  1. işte budur.şu ıspanağın giremediği bir yer varmıdır acep:)ellerinize sağlık çokta severim bu pastayı:)

    YanıtlaSil
  2. gayet lezzetli görünüyor canım bir dilimde biz istiyoruz.bu arada umarım hasta olmazsın . sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok güzel görünüyor ıspanak haricinde bende dün yapmıştım evdeki muzları değerlendirmek için arasına koyup üstünede kremşanti oldu bitti:)

    YanıtlaSil
  4. biraydamasalı bende:)) Rengiyle kazanıyor bir kere:))


    mihrimah saol. İstediğin kadar al:)))
    Ucundan kıyısından oluyorum da annelere hasta olmak yasak...Kış çayı falan sabahtan beri depoluyorum....

    YanıtlaSil
  5. Sezobigo muzl olunca çocuklar banko seviyorla o pastayı sanırım. Hem çocuklar seviyor hem de evde yapıldığında sağlıklı bir atıştırmalık gibi geliyor bana

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım.
    çok geçmiş olsun salgın mı vardır nedir herkeste bir kırgınlık var az önce arkadaşa gidecektim ailecek hastalarmış,yatın dinlenin bir de beni hasta etmeyin:))))))))) dedim gitmedim.(çok sevdiğim kişiler kıyamam ben gidince çay kahve derken ayakta kalsın istemedim)

    sevgiler canım aman dikkat et bol bol kış çayı iç

    YanıtlaSil
  7. Saol Hatice....Bence de bir salgın var yine. Devrim'de benim gibi boğazdan rahatsız. Ada güzelim bir kaç gündür kusup duruyor. Kestik diyoruz geri geliyor. Bir tek evin tek tintini Deniz sağlam bakalım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder