yamulmuş kürenin dönüşümü





Ada uzun zamandır kürelerle haşır neşir. Evelki yıl epey aramıştık (zamansız aramışız zor bulmuştuk ve pahalıydı) Neyse sonradan bir de gazeteden kupon biriktirip almıştım bir tane. Pek bir basit yapmışlar küreyi. Ama Ada da deli oynadığından iyisini kaldırıp bunu vermiştik eline. İyiki de öyle yapmışız.
Epey bir zaman önce küremiz koltuktan düşüp yamuldu. Düzeltemedik. Kenarda uzun süredir atılı duruyordu. Çocuk odasına lamba yapma fikri doğunca önce ortadan ince testere ile ikiye kestim. Görülen kusurlarda bu kesim sırasında oluştu zaten. Elimden geldiince yapıştırdım ama üzerindeki resimler sert bir malzemedenmiş övelendi resmen. Sonra babamız lambaya monte etti, ben de sıcak silikonla yeniden birleştirdim.
Verdiği ışık ta hoş oldu. Ne çok aydınlık ne çok karanlık. Bir zamandursun bakalım. Sıkılınca çıkartır başka bir şeyler düşünürüz odamıza:)))

Yorumlar

  1. aaaa çok güzel bir fikir bu.vallahi çok sevdim:)ailecek tebrik ediyorum sizi.

    YanıtlaSil
  2. güzel döndürmüşsünüz:) elinize sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık tam oraya mavi kurdela gibi benzer bir şerit sarsan olurdu aslında çok iyi yapmışsınız.

    YanıtlaSil
  4. Güzel fikir, çocuk odaları için hoş:)

    YanıtlaSil
  5. küreleri biz de seviyoruz ailecek. bayıldım bu fikre, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. leyya teşekkür ederim:))


    asortuk saol:))


    Hatice boyamayı düşünmüştüm iğreti mi durur diye tereddüt ettim. Kurdeleyi deneyeyim ama. Geri dönüşü var nasıl olsa. Teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  7. Mutlu eller evet. Hele bir de benimki gibi coğrafyaya, ülkelere meraklıysa çok hoş oluyor...


    ecerce teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  8. Valla süpersin Saadetciğim. Sende az cin fikirli değilsin yani. Ellerine sağlık. Sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  9. Bu da iyiiiii :) Tam çocuk odası için olmuş, ışıklı küre, iyi fikiiir :)

    YanıtlaSil
  10. Gayet güzel bir dönüşüm olmuş benim aklıma gelirmiydi şüphelerim var:)))

    YanıtlaSil
  11. Dilek teşekkürler:))


    Banu Deniz gibi bir yorum oldu seninkisi. O da lambamıza ışıklı küre diyor...


    İkiz annesi insan nette dolanırken öyle fikirlerle karşılaşıyor ki...Ben de genelde elimdekileri atmayıp (yayıntıları koyacak yerimin olması da etken tabiki) koyuyorum bir kenara. Yeri geliyor böyle işte...
    Nette kürenin lamba formunu görmüşmüydüm anımsamıyorum ama çok çeşitli kullanım alanları vardı. Nedn olmasın dedim ben de....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder