kedimiz tamamlandı....





Kedinin yeri burası oldu. Çocukların odası...Kestikten sonra krem rengine boyadım. Üzerine çocukların sevdiği uzaylı peçeteyle kapladım. Açıkcası kaplarken çok çok zorlandım. Bütün olsa güzel olacaktı hep kırışıklıklar oldu. Düzeltmek epey zamanımı aldı. Üstü kuruduktan sonra kenarlarına da ince ince peçete kapladım. (Hemen yapmaya kalkınca ıslak olduğu için peçete kayıyor)

Akşam çocuklar yerine takmaya gittim. Benim niyetim orjinalindeki gibi kapıdan aşağı indirmekti ama ters olduğunu son dakikada fark ettim. Her kafadan bir ses çıktı şurası olsun buras olsun. Nihayetinde daldan inmesini daha mantıklı bulduk. Duvara sıcak silikonla yapıştırdım. Oldukça sağlam gibi 

tv ünitesine yakışacağı şeklinde yorumlarda vardı ama ben çocukların odasına niyetlendiğim için fikrimi değiştirmedim. En kısa sürede oraya da bir tane keseceğim...

Yorumlar

  1. Harika olmuş, çok yakışmış yerine, atlayıverecekmiş gibi görünüyor, çok güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışmış yerine ama dikkat kuşu yemesin...

    YanıtlaSil
  3. Bence yerine yakışmış...

    YanıtlaSil
  4. Fadiş saol. Ben de çok sevdim gidip gelip bakıyorum kedime:))


    Sibel teşekkür ederim. Haklısın kuşlarım tehlikede:))


    Nazan teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş, emeklerinize sağlık ...

    YanıtlaSil
  6. Çok şekeer:)) Ben de yapacağım bir gün inşallah:)) Boruyu kahveye boyayabilirmişsin aslında, ağacın dalı gibi olurdu. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel. Çocukların odasına da çok yakışır. Çocuklar keyifle izlesinler. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Gayet güzel duruyor. Kuşlar ve maymun boyama mı, sticker mı?

    YanıtlaSil
  9. uzaylı kedi;)
    eline sağlık, ben de çok beğenmiştim bu kedileri:)

    YanıtlaSil
  10. sonuç çok güzel olmuş ellerine sağlık çok beğendim

    YanıtlaSil
  11. Hayat izlerim saol:))


    Nedret abla olabilir aslında. Hala boyayabilirim:))Teşekkür ederim..


    Dilek evet çocukların odasına yakıştı. Hayvanları da seviyorlar zaten..

    YanıtlaSil
  12. Mutlu eller saol. ONlar da boyama. Daha önce yapmıştım onları..

    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7782723144912118365#editor/target=post;postID=7574532698914636798

    Birde karşı duvarda ağaç vardı. Ama o ağaç içerden izalasyon yapınca altta kaldı malesef...
    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7782723144912118365#editor/target=post;postID=2632380482224226826

    YanıtlaSil
  13. biryaşımadahagirdim. Benimkilerin özellikle Ada'nın birkaç yıldır ilgisi uzay. Bende böyle olsun dedim...


    sezobigo teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  14. Harika olmuş Saadetciğim, bayılmışlardır vallahi hevese geldim, yaramaz kediyi görünce:))

    YanıtlaSil
  15. çok güzel hangisinin kafasına atlayacak ordan :))) ellerine sağlık canım emeğine değdi yeride çok güzel.

    YanıtlaSil
  16. wauuww:))
    harika bir fikir buu:)
    dal fikri benimde kafamda bir şey tasarlamama yardımcı olacak sanırım:)
    yardımınıza ihtiyacım olursa,mazur görün beni...
    bayıldım sayfanıza...
    izliyorum sizi...
    bende beklerim sayfama..
    gönül dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Saadetcim, bayıldım ben buna, ben de mi yapsam acaba :)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel ellerine sağlık canım bayıldım.

    Yazmadan geçemeyeceğim gülersiniz en azından postunuzu "Hayırlı Olsun" demek için açtım neden derseniz Başlığı
    "Kedimizi Tamamladık" yerine

    "Kredimizi Tamamladık" okuyan kör ben yatma saatim gelmiş galiba:)))

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş,Ellerine sağlık,uğraştırmış ama değmiş doğrusu..

    YanıtlaSil
  20. Şule sevdiler ama açıkcası benim kadar değil gibi. O kadar alıştılarki birşeyler yapmama kanıksadılar sanki...

    YanıtlaSil
  21. Hatice Deniz'in yatağının üstünde. Teşekkür ederim:))


    birtutamkekik hoşgeldin:))) Elimden gelen her konuda her zaman yardım ederim..


    Yap Banu. Senin elin benden çok aletlere alışkın. Alasına yaparsın bence...

    YanıtlaSil
  22. İkiz annesi teşekkür ederim. Yazadabilirdim öyle. Bazen bakıyorum da komik kelimeler çıkıyor...


    Özlem kıl testere kullanmasını sevene, alışkın olana kolay bir çalışmadır bu eminim. Baktım da google amcadan neler yapmışlar. Ama beni zorladı. Testere kopartıp duruyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder