Naneli dondurma...

Tahmin edebileceğiniz gibi benim sıpaların tadına bile bakmadığı bir dondurma oldu bu. Ama ben bayıldım. Dondurmayı ana hatlarıyla pişirdikten sonra içine rondodan geçirdiğim taze nane yaprakların ekledim. Oldum olası naneli, mentollü şeylere bayılırım bu da çok çok güzel oldu bence.

Lezzetler tamam da kıvam sorunlu oluyor böyle karıştıra karıştıra yapınca. Seneye için dondurma makinalarına bakmaya karar verdim bende. Evde katkısız, kıvamı yerinde dondurma yapmak istiyorum. Bu konuda önerisi olan var mı acaba???

Yorumlar

  1. bence de harika olmuştur... taze naneye bayılırım zaten...
    ellerine sağlık...
    afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  2. bi önerim yok ama seve seve bu dondurmayı tadarım:)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler okuyan:))


    Tabiki Nadire sen gel yine yaparım ben:))

    YanıtlaSil
  4. Görünüm harika,tadı hayal bile edemiyorum ama naneli ve limonlu favorimdir her daim. Ne var görüntüsünde beğenmediğin? Olmuş işte çok da güzel görünüyor. Manda sütü veya keçi sütü daha kıvamlı yapar diye biliyorum bir de sürekli karıştıracaksın. Daha fazla bilgi edinirsem ki teyzem yapıyor çok sık sana mail atarım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. blogun değişmiş eline sağlık sanki başka bir eve gelmiş gibi oldum canım...

    YanıtlaSil
  6. Hımmm Saadetciğim valla yemiş kadar oldum. Nanenin verdiği serinlik ağzımın içinde sanki. Ellerine sağlık ve tabii ki de afiyet olsun. Hıh minnoşlar ne bilirler ağızlarının tadını ama değil mi? hi hi

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım merak ettim yeni icadını:))

    YanıtlaSil
  8. Şule saol. Ben saat başı karıştırmıştım. Yarım saatte bir olarak yeniden yapayım bakalım. Tadı bence çok çok güzel...


    asosh uğraşıyorum ama bu kadar yapabildim. Şu hazır şablonlardan küçük değişiklikler yapmaya çalıştım. Ama dedim ya çok acemiyim ben bilgisayarda. Şu en üste boydan boya foto koymak istiyorum bir türlü beceremedim:((((


    Bilmiyorlar Dilek kesinlikle bilmiyorlar. Benimkiler o yemiyorlar malesef. Ki biz Devrimle çok severiz ve soframızda her daim salata, yeşillik olur.

    Hatice benim icadımmı bilemiyorum ama sevdim ben. Zaten nane-mentollü şeylere bayılırım. Küçük bir itiraf; şu viks vardır ya sürerler kışın falan. Küçüklüğümden beri onu parmaklayarak yemesine bayılırım ben.

    YanıtlaSil
  9. güzel görünüyor olsada yesem dedim görünce ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim Hande. Nane sevenlere hoş bir seçenek:))

    YanıtlaSil
  11. nane ve dondurma kulağa hoş geliyor;) çocuklar sevmezse de hepsi bana kalır sevdim bu fikri:))

    YanıtlaSil
  12. bence de hepsi bana kaldı zaten:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder