mutlu çocuklar için bere


Bu bereler Mutlu çocuklar için yine. Kabul hala İzmir'de havalar oldukça sıcak ama kış gelecek nihayetinde. Akşamları otururken yavaş yavaş bere örmeye devam ediyordum ben. Elimdeki bereye uygun ipleri tamamen bitirdim 14 tane oldular.
Aslında daha da yapılabilirdi kış gelmeden belki ama Devrim'in ablasında hiç giyilmemiş ya da çok temiz kıyafetler vardı. Onları teslim ederken bunlar da yerine ulaşıverdiler. Alttaki terlikten de iki tane vardı elimde. Yakma gülle süsleyim ekledim pakete.

Yorumlar

  1. Ne güzel, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ellerine ve gönlüne sağlık canım benim!!!

    YanıtlaSil
  3. Özlem hanımla konuşmamızdan hep senden bahsederiz size nasıl minnettarlar anlatamam. Ellerinzie sağlık abla

    YanıtlaSil
  4. Allah (c.c.) kabul etsin.
    Emeğine ve güzel yüreğine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Elbet hava soğuyacak:) Hazırlık yapma da fayda var!Terlikler de acayip şık olmuş...

    YanıtlaSil
  6. Adadenizim, hepsi birbirinden güzel, bayıdım.Ellerine yüreğine sağlık, iyi günlerde kullansın çocuklar. Ben daha yünleri çıkaracağım da başlayacağım da öreceğim dee, ahh ahh:)Yumurta kapıya dayanınca eteklerimde zil çalar ne yapsam diye, ay hevese geldim şimdi:))

    YanıtlaSil
  7. ellerine ,gönlüne sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
  8. hayır dualarını almak çok önemli ellerine sağlık kocaman yürekli arkadaşım...

    YanıtlaSil
  9. Fadiş, Nilgün teşekkür ederim:))


    Nadire benimki oturduğum yerden. Oradaki gönüllü arkadaşların yaptıklarının yanında lafı bile olmaz aslında. Sürekli çocuklarla birlikte olmak hiç kolay olmasa gerek...


    Okuyan, Mutlu eller teşekkür ederim:))


    Şule tv karşısında en kolayıma gelen şey örgü örmek. Elim kolum boş oturamıyorum (sanırım hepimizin sorunu) Bizde örgü kullanılmayınca bunları yapıyorum ben de...


    Hatice, asosh saolun:))

    YanıtlaSil
  10. Canım ellerine sağlık çok iyi yapmışsın.

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık ne güzel bir düşünce mutlu mesut kullansınlar inşallah.

    YanıtlaSil
  12. Ellerine kollarına sağlık.Allah kabul etsin.Keşke herkez duyarlı olabilse...

    YanıtlaSil
  13. Gönlü güzel Saadetim benim, ellerine sağlık, nasıl da sevinmiştir çocuklar :)

    YanıtlaSil
  14. Dilek, İkiz annesi, Sevtap saolun:))


    Banu aslında oyuncaklara daha bir mutlu olurlar ya. Bu da ihtiyaçtan artık. Bir ara yine oyuncak dikmeye başlıyayım diyorum ben:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder