Antep fıstıklı ve karışık meyvalı dondurma


Havalar hala çok ama çok sıcak. Bir ara rüzfgar vardı ama o da gidince iyice bunaltıcı olmaya başladı hava. Tatil öncesinde yaptığımız dondurmaları sunulamı dedik bizde. Değişik tatlar deneme amacıyla daha önce yaptığım ana malzemelere ek olarak antep fıstıklı ve karışık meyvalı yaptım bu kez.
Ada boya koymadan antep fıstıklının nasıl olacağını merak etmişti. Fıstıkları ayıklayıp, rondodan geçirip ekledim karışıma.
Karışık meyvalıda ise; erik, şeftali, böğürtlen var. Her ikisini de çok sevdi çocuklar....
Fotoğrafda kavun da var. Onu da denedik ama hüsrana uğradım. Birincisi çocuklar tadını sevmedi (kavunda yemezler zaten). İkincisi tadı daha yoğun olsun diye kavunun suyunu da eklemiştim, buzlu bir kıvamı oldu....

Yorumlar

  1. afiyet olsun:) antep fıstığı çok severim, tadı nasıl oldu çok merak ettim:)
    senede 1 kez normal dondurma keyfi izni verdim kendime... onun dışında diyabet dondurma alıyorum aynı tadı vermiyor...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun kuzucuklara

    YanıtlaSil
  3. yeni denemeler yapılmış:)) kavun sevmemelerine şaşırdım genelde çocuklar çok sever:)

    YanıtlaSil
  4. okuyan diyet mi yoksa sağlık nedeni ile mi öyle. Ne bileyim ben dondurmadan vazgeçemiyorum .Yaz-kış en büyük günahım belki de...


    asosh saol:))


    Hatice sevmiyorlar valla. Hiç de yemediler...

    YanıtlaSil
  5. maalesef mecburiyetten... birkaç sene önce gizli şeker çıktı bende... ailede de diyabet hastası çok var... çok ender kaçamak yapıyorum tatlıda o kadar:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder