Bugün tatlı telaşlar var bizde....

 Ada'nın geçen yılki kurstan fotoğrafı....

Deniz ve çerçeve içinde bebek Deniz. Çokkkkkk tombişti benim oğlum....



Bugün pek bir yoğunluk var bizde. Ben aradaki bir boşluğumu değerlendirip geldim buraya. Bugün Deniz'in yıl sonu gösterileri var. Öğlen başlayacak, birinci sınıflarla birlikte yapılacak. Ada da yeniden yüzme kursuna başladı.
Sabah Devrim kazadan sonra arabanın küçük bir parçası eksik kalmış onu taktırmaya gitti. Geldi çocukları sağlık ocağına götürdü ki kurs için sağlık raporu aldık. Ben Deniz'i hazırlayıp gösterinin yapılacağı salona götürdüm. Onlar bizden erken gittiler prova falan yapılacak sanırım. Babamız bugün öğlene kadar izin aldı da o da Ada'yı yüzme kursuna götürdü. Birazdan gelirler. Biz de Ada güzelimle birlikte hazırlanıp Deniz'i izlemeye gideceğiz.
Karaçalı parçası ile yaptıklarının dışında bir gösteri daha hazırladı sınıfımız. Dün yeni gösteri için rafyadan ponponları hazırladık. Çocuklar resmen yarıştırdılar bizi. O senin annem önde, diğeri benimki şu kadar yaptı. Sıkıcı iş diye gittik pek bir eğlenip döndük....
Daha sonra gösterimizi paylaşırım artık...

Yorumlar

  1. ne kadar heyecanlıdır şimdi.kolaylıklar diliyorum iyi eglenceler.

    YanıtlaSil
  2. Hadi kolay gelsin. Okullar tatile girince de bu sefer tatil telaşları başlayacak değil mi?

    YanıtlaSil
  3. Bu tatlı telaşlar hiç bitmesin:)

    YanıtlaSil
  4. paylaşırsın bizlerlede oğluşların etkinliklerini öpüyorum canım, kolay gelsin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder