Bu hikaye çok eğlenceli:))

Kumla oynayan Ada ördeği fark etmesiyle yerinden fırlıyor...

 Ördek önde Ada arkasında..Deniz de katılıyor bu ikiliye

 Önce bir daire çiziyorlar

 Ördek baktı kurtuluş yok bu yaramazdan suya kaçarak kurtuldu...

 Aradan bir zaman geçtikten sonra bizim ördek bu kez arkadaşları ile suda göründü...Ada bu kez atladı suya yakalayacak ya...

Yine ördeğin zaferiyle sonuçlandı hikaye...



Cumartesi günü nihayet deniz sezonunu açtık. Ne özlemişim suyu. Aslında oldukça soğuk geliyor ilk ayak değince ama alışıyor insan. Urla'da Gelinkaya denen bir yer var orada girdik denize. Küçük bir kumsalı var, severiz biz orayı. Ama bu yıl ilk kez deniz anası gördüm çok rahatsız oldum. İkinci girişimde gördüm hemen çıktım sudan. İlk deniz olayımız yarıda kaldı. Suya girecek yer bırakmadılar resmen.

Yorumlar

  1. ne tatlı bir görüntü bu :))
    bizim buralarda çok var bu görüntü..çünkü her tarafımız dere-çay-deniz..
    yalnız bizim kazlar ve ördekler, bu kadar sevecen değil :))
    niye kızıyorlar bilmiyorum ama bizim kazalar bizi görünce kovalıyorlar ya :))sizinkiler ne kadar sevimliyse bizimkiler de o kadar asabi :))
    kocaman sevgilerle öpüyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Sizde bu hafta sonu sezonu açanlardansız demek:)

    Ördeği koşuşturan haline bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. Figen abla daha önce bir kaz kovalamıştı Deniz'i de. Ama bunlar uyumluydular. Resmen oynadılar Ada ile


    İkiz annesi nihayet açtık sezonu. Geç bile kalındı bu yıl

    YanıtlaSil
  4. Ben de hikayenin sonun önce çocuklar ördekleri sonra ördekler çocukları kovaladı diye bekledim:)) yeterince kızdırıp bunaltamamışlar demek ki:)))

    YanıtlaSil
  5. ühühühühhhhhhhüüüüüüüüüüüü biz de sizleri izliyerek iç geçiriyoruz malesef:(
    :)))
    bakalım biz ne zaman gireceğiz denize.Gerçi deniz anası varsa hiç girmiyeyim ya neyse:)

    sizinkindende fotoraman olmuş:))çok şekerler:)

    YanıtlaSil
  6. çok şekerler yaa bayıldım hallerine:))

    YanıtlaSil
  7. Şule geçen yıl bir kaz vardı o kovalamıştı çocukları Deniz pek bir korkmuştu. Ben pek anlamam açıkcası ama Devrim'in dediğine göre ördek kovalamazmış, kaz kovalarmış.

    YanıtlaSil
  8. sezobigo biz aslında geç bile kaldık. Bu yıl havalar çok kötü gitti. Değilse Devrim de ben de yapamıyoruz denizsiz. Denizanalarından kaçmak için artık başka denizlere yelken açacağız....


    Hatice kesinlikle. Ben ördeğin hallerine bittim. Çok şeker bir şeydi:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder