Kitap fuarı ganimetleri




Geçtiğimiz hafta biten İzmir Kitap Fuarı'nın ganimetleri bunlar. Ada hep kitap okur ama yine de kendi seçsin, standları dolaşsın diye üç yıldır gidiyoruz kitap fuarına. Havası başka oluyor. Bunlar oradan aldıklarımız. Malum biz hayvanlarsız yapamayız o tarz kitaplar aldık. Ortadakiler ise çok keyifli. Geçen yıl dinazorları anlatan Fosil Bey'lisini almıştık. Bu yıl iki tane daha. Ben Deniz'e okurken keyif alıyorum. Satranç kitabı ise okuldaki turnuvada üçüncü olan Ada güzelinin hediyesi.

Yorumlar

  1. Kitap okuma alışkanlığı kazanmış olmaları ne kadar güzel.Allah izin verirse bebeklerime bende aşılamak istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. ne mutlu size ki okuyan çocuğunuz var darısı başıma ne diyeyeyim.
    şimdiden alıştırmaya çalışıyorum bakalım oda sevecek mi?okumayı.

    YanıtlaSil
  3. keyifli okuma saatleri olsun.

    oğlumda bana Yılmaz Özdil'in kitabını almış elimde hala yarım bir kitap var onu bitirince başlarım artık:)))

    YanıtlaSil
  4. Sevtap kesinlikle okumayı sevmesi büyük şans benim için. Ve hiç zorlanmadım. Umarım Deniz'de abisi gibi olur..Şimdilik bana okutuyor

    sezobigo umarım sever:))

    Hatica valla bun şu sıralar okuma konusunda Ada kadar çalışkan değilim. Nedense içimden gelmiyor. Bir durgunluk dönemine girdim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder