bunlar da sonuncular


Mutlu Olalım Derneği'nin desteklediği çocuklar için yaptığım oyuncakların sonuncularıda bunlar işte. Toplam 49 tane oldular. Neden 50 değil? Aslında 50 tane idi Deniz içinden bir tanesini yürüttü. İnanmayacaksınız belki ama hiç polarım kalmadığından o bir taneyi de yerine koyamadım:)) En küçük parçaları bile kullanmaya çalıştım bu küçük tavşanlar çıktı ortaya...
Oyuncakları geçen cuma günü Devrim Özlem hanıma teslim etti. Paketleme yapacaklarmış ben de gitmek isterdim ama çocuklarla her zaman işlerimi ayarlayamıyorum. 

Yorumlar

  1. süpersin cnm... bu malzemelerde en olmadık zamanda bitiyor ya sadece benim başımda var sanıyordum:))
    ellerin dert görmesin arkadaşım...

    YanıtlaSil
  2. eline emeğine gönlüne sağlık.göz payı aşırma denmez ona.çok güzeller dayanamamış annesi

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim Yasemin. Öyle valla. Ben sürekli yapmadığımdan stoklu da çalışmıyorum. Öyle aklıma geldi başlamıştım.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim ninem:))

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık hele ki bir amaç ve çocuklar için olunca daha güzelleşiyor yapılan işler.gönlünüze sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ellerine, yüreğine sağlık. Deniz ne yapsın annesi, bu kadar güzel oyuncak olunca kapmış birini:)

    YanıtlaSil
  7. harikasın maşallah hızına yetişmek imkansız sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar ellerine,emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. eline yüreğine sağlık canım. tavşanların çok şeker çok:) sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım.çok ğüzeller.....
    iyi ğeceler...

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok güzel oldu, ellerine emeklerine sağlık...Ben de dün postaya verdim. İyi günlerde oynasın çocuklar...

    YanıtlaSil
  12. Harika olmuş böyle güzel bir amaç için yapıldıklarından bence çok kıymetli onlar ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. çok teşekkür ederim arkadaşlar:))

    YanıtlaSil
  14. Ne güzeller! Ellerine sağlık becerikli komşum benim.

    YanıtlaSil
  15. Çocuklar çok sevinecekler :) ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  16. Tijen, Yeşim teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder