Yatak odama tül diktim



Bu yazıda yaptığım yatak örtüsünü paylaşmıştım. O zaman yapacağım tül daha yeni bitebildi. Aslında hazır çok güzel bir tülüm var ama yatağı pencere önüne koyunca uzun geldi ve rahatsız ediyor. İlk aklımda olan iple çekerek yukarı çıkmasıydı perdenin. Onun içinden çıkamadım. Geçenlerde nette dolanırken yukarıdakine benzer modeller gördüm. Gördüklerim iki şeritliydi ama ben üç şeritli yaptım. (önce iki şeritli yapmıştım asınca duruşu hoşuma gitmedi. Yatak örtüsüne takım olsun diye de pembe renk tercih ettim.
Tülün arkası ve önüne aynı hizada pembe kurdele diktim. Altına saçak ekledim. 

Yorumlar

  1. eline sağlık şekerim üst kısmını çok germe korniş üzerinde biraz ortaya toparla pembiş kurdeleler daha dik durur

    çok şık olmuş valla bu modeli oldu bitti severim!

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım. Biliyorsun bende de perde yapma isteği var hatta kumaşını da aldım ama başlayamadım,burdanın eski sayılarından birinde bir kaç perde yapımı anlatılmış, bulabilirsem bir yazıda da paylaşmak istiyorum belki sana da fikir olur. Bu yaptığını yapmak istedim ama ilk denememde istediğim gibi olmadı, ikinci deneme için cesaretimi toplamam lazım:))

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım.

    annenin de kolestrolu benimki cinsten o zaman yani hareketsizliğe bağlı. Dr. dediği gibi sadece yeşillik yesen bile kilo veremezsin veremediğin gibi o bile vücudunda yağa dönüşür yürüyüş yapmazsan eğer demişti.
    yürüeceğizzz başka çare yok:))))))
    öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  4. Nilgün haklısın ama sorun perdenin biraz küçük olmasından. Deneme olacağından parça bir tül almıştım bulabildiğin en uygunu buydu.

    Sevinirim aslında. Gün olur ustalar gelip de balkonu bitirirlerse oraya da dikeceğim. Hala gelmedi uyuz herif. Telefonlara falan da çıkmıyor

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Olmuş gitmiş. Eline sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. sen şu camcının telefonunu bana versene manyak adam ne istiyor senden! kalkıp gelicem çerçeve yapıcam ondan haaaa

    YanıtlaSil
  8. Hatice, Atölye kedi, Nedret abla teşekkür ederim

    Vereyim Nilgün. Benimkini tanıyor açmıyor artık. Adama ulaşamadıkça dükkanını arayıp kim denk geldiyse iyi niyetlerimi ilettim ama. Herif nasıl bir adammışsa. Bize bunu tavsiye eden adamı da aradım dün biraz ağır konuştum sanırım ama artık bir ay oldu ve çok sinir bozucu bir durum halini aldı.

    YanıtlaSil
  9. Süper olmuş,güle güle kullan sağlıkla canım....

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel olmuş, ellerine sağlık, penme kudeleler de çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  12. Tülin, gönül teşekkür ederim.

    Banu aslında tercih ettiğm br renk değildir pembe. Ama yatak örtüsünde pembe çiçekler olunca hoş bir takıl olur diye düşündüm.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder