mumla eskitme çerçeve



Bayramdan beri çok tembelim. Resmen cepten yiyorum bu günlerde. Bunlar hep bayram öncesi yaptığım işler. Tembelliğim geçene kadar yeter sanırım. (Bir ara çoşup bir dünyü şey yapmıştım)
Lolipu'nun güzel çalışmalarından esinlenerek yaptığım ikinci çerçeve de bu. Yine altını koyu kahverengi ile boyadım ama üstü bu kez beyaz oldu. Ayna da almıştım ondan önce hem beyaz hem krem renginin sonuçlarını görmek istedim. Açıkcası beyaz çok daha hoş oldu. İçin de kendi fotoğrafımızı yerleştirdim.

Yorumlar

  1. Çerçevede güzel fotoğrafta. Pazar günü buluşuyor muyuz:)

    YanıtlaSil
  2. çok güsel... en güselide içindeki mutlu anlar... Daima hep gülsün yüzünüz ... Yaratıcı fikirleriniz içinde tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. Fadiş, BeyazKKelebek yazmıştı ya bir firma sponsor olacakmış, onlar blogları davet edecekmiş bu pazar için. O toplantıdan sonra biz uygun bir zamana ayarlarız diye düşünüyorum ben

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Hayat teşekküre derim

    YanıtlaSil
  5. OOhh buluşun bakalım ne güzelll. Çerçeve için yorum yapacaktım ama:)) Sade ve çok şık bir çerçeve olmuş. Kestaneler de ayrı bir hava katmış.Bu arada her zamanki gibi çok kibarsın, teşekkürler:)) (link için:))))

    YanıtlaSil
  6. Çerçeve çok güzel olmuş emeklerine sağlık, deniz kastanelerini kullanmak çok güzel bir fikir tuttum bunu :)

    YanıtlaSil
  7. Emeğine sağlık canım çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  8. lolipu ben teşekkür ederim güzel paylaşımların için :))

    Nergiz saol. Ben de o kaar çok var ki bunlardan artık faal olsunlar dedim,

    Selin saol

    YanıtlaSil
  9. sevgili addeniz çerçeve çok şık yazı hatırlattı buarada kabul edersen mimlendin arkadaşım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir çerçeve tasarımı, ne kadar zevklisin :)

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık çok güzel olmuş resimdeki güzellik daha hoş ömür boyu daim olsun sevgiler canım

    YanıtlaSil
  12. Gönül ben yaz mevsimi çocuğuyum. Sevmiyorum kışı, sobayı falan. Hep yaz olsun bana,

    banuca teşekkür ederim. Göre göre biraz gelişme var gibi. Malesef ben hayalgücü çok gelişmiş biri değilim,

    Hatice teşekkürler:)) O fotoğraf çok yakıştı gibi geldi. Arkadaşlarla yaptığımız eğlencede çekilmişti. Değilse bizim düğün fotoğraflarımız ortalıkda değildir. Hatta sütüdyoya bile gitmemiştik, sevmem de...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder