Dinazorlu park çantamız



Haftalar sonra ilk elişimle buradayım yine. Aslında bu çantayı yapalı çok oldu. İlk dikişlerimden sayılır (temmuz, ağustosta pek makinayı açtmadım) ama araya başka şeyler, tatil falan girdi.
Çantanın ana kumaşı belki 30 yıllık çok eski bir minder kılıfıydı. Kumaş da ek de var bu yüzden. Kalın bir şey olduıu için çanta yapayım dedim. Çocuklarla çıktığımda kullanmalık bir çanta olacağı için de dinazor aplike ettim. Hem kısa hem uzun sap yaptım. Lacivertlerde yine eski bir kumaş. İçinde de iki cebi var. Hem ıslak mendil hem peçeteler için.
İki ay öncesinde yaptığım diğer işleri de paylaşmaya devam edeceğim. Var birkaç tane daha

Yorumlar

  1. ellerine sağlık canım tatil dinlenme derken bayram üstü badanayı da çıkarmışsın aradan ohh miss gibi güle güle oturun. sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık arkadaşım, dinazor da pek sevimli.

    YanıtlaSil
  3. ÇOK SEVİMLİ ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. Geçen gün Maya'cığım bana dikiş dikmenin ne kadar kolay olduğunu anlatıyor: "Bak şöyle iğneyi batıracaksın sonra çıkaracaksın!" Keşke o kadar kolay olsa!

    YanıtlaSil
  5. saol Hatice öyle oldu gerçekten de. Bize karın ağrısıydı badana hallettik

    Nilgün saol

    dshandmade :)) katedeceğim çok yol var daha

    YanıtlaSil
  6. Tijen aslında yeni dikiş makinaları kendisi yapıyor çok işi. Bende korkardım ama öyl e değilmiş. İşin aslı düzgün ölçü alıp, kalıp çıkartmakta. Ben sabırsız olduğumdan basit işlerle gidiyorum şimdilik

    gönül teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. sevimli dinazoru demen lazımdı başlığa:)) ellerine sağlık park çantanız bile süslü demek:P

    YanıtlaSil
  8. Nadire saol. Bu eskilerle elimi alıştırıyorum işte, hatalarımı görüyorum

    Sibel teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık. Değerlendirme buna denir, çok cici olmuş.

    YanıtlaSil
  10. AtölyeKedi teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder