hadi piknikçiler sepet hazırlayalım



Aceleyle yaptığımdan cepler arkadan geldi. Elde diktim o kısımları

Bu benim piknik sepetim. Hani şu satılan kapaklılar vardır ya onları sevemedim b en kapakları çıkı çıkıveriyor ortalıkta batıyor falan. Uzun zamandır bunu bu halde kullanıyordum. Geçenlerde aklıma kaplamak geldi. Cumartesi denize gidecektik, cuma öğleden sonra dellendim kapladım sepetimi.
Yine eski hurcum hizmet etti bana. İçini de uygun bir şekilde kapladım tertemiz oldu sepetim. Küüçk dikişlerle sapata tutturdum istediğimde çıkartıp yıkayacağım.

Yorumlar

  1. Dışına da büzgüyle giydirilen bir kılıf takabilirsen, plastik olduğu hepten belli olmaz, daha da şıklaşır sanki hı? Çok beceriklisin bu konuda. Tebrik ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler Nedret abla tavsiyen için. Bakayım bir elimdeki kumaşlara

    YanıtlaSil
  3. Görüp görüp geliyorum:))) Takacaksın Dört köşeden dört ip, piknikte bağla iki ağacın arasına,yatır bebeği içine, salla:))
    Bebek sepeti yapsana bunlardan. İçine bebek sığar mı acaba?

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım güzel ve kullanışlı olmuş aslında dış kısmını şerit halinde çalışıp köşede birleştir 4 tarafa gelecek şekilde yine cep koyabilirsin işlevi artar.
    sen başladın bak bizde fikir yağdırıyoruz:))))))))
    piknikleriniz güzelliklerle dolu olsun öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  5. SÜPER BİR FİKİR ELLERİNE SAĞLIK
    BOL PİKNİKLİ GÜNLER:)))

    YanıtlaSil
  6. Nedret abla sığması için bebeğin çok küçük olması lazım. Yazık bebeğe.Santimini ölçeymi ben bunun

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Hatice fikirleriniz önemli benim için

    Neşeli günler saol

    YanıtlaSil

Yorum Gönder