bahçemden


Bahçemin bu mevsim durumundan kareler var bu kez. Bizim çekirdeksiz kara üzümümüz bu. Çok fazla olan bir şey değil sanırım ben görmedim en azından. Bu yıl da pek güzel oldu kendisi.


Deniz bahçe sularken. Alttaki kare flu olmasa pek güzel olacakmış



Devrim'in fidanları. Alttakiler ilk adım süt kutularında. Ya çekirdekten ya da incir ağaçlarının dibinden çıkanlardan dikiyor Devrim. Üstte de biraz büyük torbalara aktarılmış hali. Evin bahçesi ve etrafı doldu, isteyenlere dağıtıyor fidanlarını. Her yer yeşillensin dimi ama....


Bu böğürtlenler de bahçemden. Epey olmuşlar topladım benim çocuklar yemiyor malesef. Benim de aklıma geldi parfe yaptım bunlarla. Böğürtler, kara üzüm ve damla çikolatalı enfes bir şey oldu. Fotoğrafın pek albenisi yok ama....


Yorumlar

  1. bahçeden alıp yemek de bir harika değilmii :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle. Bu kadar uğraşın teknedeni de o zaten

    YanıtlaSil
  3. nefis görünüyorlar bu çekirdeksiz karaüzümünde tadı süper oluyor benim asmamda tam tersi çekirdekli kara üzüm onunda faydası çok ama bizde pek yenmiyor. şu an daha koru aşamasındalar:))) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Evet çekirdeklisi daha iyiymiş. Ben yaşını severim de kurusunu sevmem pek onun. Yenmemesi kötü tabiki yaparsın sen ondan birşeyler

    YanıtlaSil
  5. offf be güelim naptın yahu harika görünüyorlar, yutkunarak bakıyorum yazına :D offf benim için de ye bir salkım olur mu güzelim :D Ellerinize emeklerinize sağlık, çok güzel bir iş yapıyorsunuz. Ayrıca böğürtlenler de güzel görünüyorlar, onlardan reçelde yapabilirsin, çok güzel olur. Neyse ellerinize sağlık kısaca, yutkunmaya devam edeyim bari :D Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  6. Canım ya üzümler nefis görünüyor çekirdeksiz olması da ayrı bir güzelmiş afiyetle yersiniz inşallah, bahçene hayranım zaten:)

    YanıtlaSil
  7. sibel yaptım böğürtlen reçelimi de. Aslında tek kök böğürtlenimiz ama meyvesi fena değil. Beklerim üzüm yemeye seni de yolun buralara düşerse gel mutlaka

    Selma saol aslında karşıdan bakınca biraz estetik özürlüdür bahçemiz ama içindeki verimlilik gayet iyi. Umarım yolun düşer senin de buralara

    YanıtlaSil

Yorum Gönder