bir bayram böyle geçti

Hepinizin geçmiş bayramı kutlu olsun. Ben bayramı bitirip nihayet eve döndüm. Bizim bir bayramımız böyle geçti işte. Yukarıda benim taraftan yeğenler var. Annemin toplam 7 torunu var. Bayram sabahları hepimiz annemde kahvaltı yaparız mutlaka. Tabi yedi çocuğun olduğu ortam tam bir curcuna oluyor. Onları bir karede doğru dürüst çekmekse neredeyse imkansız gibi...
Deniz Arif'in fotoğrafının çekilmemesi için uğraşıyor...

Annemlerden sonraki durağımız Urla. Ahmet dedemizi ve halalarımızı ziyaret ediyoruz. Hava çok güzel olunca sahilde yürüyüş yaptık, çocuklar parkta oynadılar.












Üçüncü gün ise çocuk tiyatrosuna gittik. Devlet Tiyatroları oyunu "Sakarca"ya bilet almıştık önceden. Çok zevkli bir oyunmuş. Çocuklara haksızlığa karşı susmamaları gerektiğini anlatan bir oyun. Aslında bu oyunu kimi büyükler de izlemeli ya bence.
Son gün de bahçeyle uğraşacağız. İyi bir çapa istiyor bahçe. Havalar güzelken biraz el atalım dedik. Sevgiyle kalın.




Yorumlar

  1. Evet fotolardan belli oluyor doldu dolu vede eğlenceli geçmiş..
    Benim kızlığımdaki bayramlarda cumburcemaat anne tarafından akrabalarla geçerdi..
    Çıktık gurbete artık kapı çalacak diye bekler olduk..
    Ağız tadınız bozulmasın bayramın mübarek olsun..NİCE BAYRAMLARA.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim. Sana da iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    blogunuzu gezerken rastladım urladaymışsınız bayramda...bende urladayım ve bundan sonra sizi takibe alıyorum hemşerim olarak ...sevgiler asosh

    YanıtlaSil
  4. merhaba asosh. Eşimin ailesi urla'da. Ablası orada eğitimci. sık sık yolumuz düşer urla'ya

    YanıtlaSil

Yorum Gönder