son dakika süprizi; Bergama

Grubun gençleri. Ada da onların arasındaydı sürekli. Çok hoşuna gitti kendinden büyüklerle vakit geçirmek


Deniz'in devesi. Ne yaptı etti aldırttı o deveyi. Elinden de bırakmadı



Kozak Yaylası. Gerçekten çok güzel bir yermiş. Benim ve oğullarımın favori yeri oldu. Rehberimizin söylediğine göre burada 5 milyon kadar fıstık çamı varmış ve yöre halkının geçimini sağlıyormuş.










Bergama Akrapol.










Gezimiz sırasında onyx taşının işlendiği bir yeri de dolaştık. Bu usta bizim için taşı yumurta haline getirdi.
Dün Bergama gezisindeydik. Önceki akşam halamız aradı, okul gezisi düzenlediklerini ve otobüste boş yer olduğunu söyledi. biz de bu fırsatı kaçırmadık. Devrim gelmeyeceği için iki çocukla nasıl olur diye bir tereddüt yaşasamda üçümüzün de çok zevk aldığı bir gezi oldu. Bu benim Bergama'ye ikinci gidişim.Ama benim yakışıklılar özellikle Kozak Yaylası'nı çok sevdiler. Yolunuz düşerse uğramadan geçmeyin derim...






Yorumlar

  1. selamlar arkadaşım yorumların beni mutlu ediyor. benimde yaklaşık 15 yılım manisa somada geçti bergamaya da sık sık giderdik. çok özledim oraları görünce anılarım depreşti birden hüzünlendim şimdi :((

    YanıtlaSil
  2. merhaba. Hüzünlenme gel yolun düşüyorsa buralara birlikte gieriz bir kez de

    YanıtlaSil
  3. Oh ne güzel oğluşlarınla bir gezi olmuş.
    sevgiler bıraktım canım.

    YanıtlaSil
  4. öyle oldu valla. korktum ilk önce ne yaparım tek başıma bu canavarlarla diye ama. beni üzmediler. sevgilerini aldım, kocamanlarından sana gönderdim

    YanıtlaSil
  5. Bende tatil istiyorummmmm, çok yoruldum çokkkk...

    YanıtlaSil
  6. evet tatil güzel olur. Hele senin gibi 2 hafta kuşadasında kal, tatil gibi olmasın çok kötü çok. En kısa zamanda istediğin yere gidersin umarım

    YanıtlaSil
  7. Vip danişmanlık olarak sitenizi çok ilginç ve dikkat çekici bulduk. Başarılarınızın devamını diliyoruz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder